ÄLSKAR LEDIGA FREDAGAR

Idag har jag sovit ut, duschat å gått runt å yrat. Var ledig idag vilket är varje fredag å fy saten vad skönt det var att få sova ut å med mitt mående kände jag att det var behövligt.
Sitter å väntar in Antonia justnu, sen blire mys framför Beck!
Funderar på att dra till farfar å farmor ensväng ikväll och sen kusinerna men får väl se, mina planeringar ändras rätt snabbt endå satt.
Vädret sög ju iallafall och ska bli lika så imorgon, döööö!
#bestämde mig för att köra på mitt naturliga lockiga hår idag, synd att det är lockigare i verkligheten..


GER MÅNDAG EN SISTA CHANS ATT PÅVERKA MITT ALLRA SISTA BESLUT I MITT LIV

Min kvällskvist har jag spenderat i Delsbo med Antonia på Bygget å umgåtts med Emmelie,Elias,Jonas å lite annat folk.
Haft super skoj, spelat WII, skrattat som tokar och varit allmänt random.
Kom hem till Stan med kvart i nie bussen och det första jag gjorde när jag kom hem var att jag tog cykeln till Miriam där det blev ännu mer flum.
Nu har jag precis pratat med Robin enstund och känslan när man kommer hem och in i rummet och ser att det är städat, har nya sängkläder och nybytna gardiner är ju bara hur superhärlig känsla som helst, imorgon ställer vi fram ljus stakar å julpyntar lite ännu mer. 
Sjukt hur det snöar ute, inte kul alls att cykla hem i stormen, blir ännu mer snö imorgon men personligen tycker jag att det redan räcker.
Aja, mitt mående psykiskt justnu är verkligen inte på topp, känner mig så ledsen, besviken å arg på mig själv för att allt jag gör alltid blir åt helvete. Det är väldigt ofta jag funderar över vad meningen med livet egentligen är?
Ledig imorgon iallafall, plus på det!
Hörs :*


DAGENS OUTFIT


SKOLAN

Sitter på mattelektionen och är på fittigt jävla dåligt humör & det finns en anledning till de, ja.
Äsch nu pluggar jag på den här lektionen och nästa sen sticker jag hem!
Hörs häj


EFTER EN JOBBIG DAG UNNAR JAG MIG MED LITE GOTT

Myser med onyttigheter till ett Beck avsnitt, det sista sen har jag sett alla och måste leta upp någon ny serie/film å nöta ut.
Imorgonbitti ringer klockan kvart över fyra å halv fem för att försöka komma upp i tid till skolan, förstår inte varför jag alltid somnar om och inte pallrar mig upp längre men imorgon äre sista dagen innan jag tar helg satt det är ju alltid ett plus!
Godnatt på er!


NEVER LOSE HOPE


WELCOME WINTER

Ont i magen som fan vilket fick mig att stanna hemma idag men fasiken vad jag ångra mig. Aja, ett fetlångt lov är som behövs justnu för att hämta mig lite.
Ikväll har jag familjekväll vilket alltid är positivt från mitt håll, senare som det ser ut så ska jag träffa Felix. Sen blire chilling resten av dagen/kvällen, härligt!


SHOPPING

Precis hemkommen efter en eftermiddag/kväll med Shopping på Birsta city med Mami å Antonia.
Helnöjd med mina köp, bjuder på en dålig kvalitétsbild på dem.
Nu ska jag hoppa i badet å tvätta håret innan vi lägger oss å kollar på ännu ett avsnitt av Beck, Antonia kör en sleepover hos mig inatt vilket blivit standard på sista tiden.
Har möte med min Mentor imorgon å Mamma, går nog bra där. Ska minska dagarna så jag klarar av dom, lite svårt att fokusera justnu!
Aja, hoppas ni haft en bra dag. Det har jag :*


MOT BIRSTA


SORRY FOR THIS TEXT BUT I HAVE SO MUCH FEELINGS I HIDING

Less på att knappt kunna äta längre, less på att gå runt och må illa och spy, bli svag om benen varje kväll och knappt kunna stå.
Det är så fruktansvärt mycket som händer i mitt liv justnu och saker som jag inte kan sluta tänka på, ibland tappar jag bara bort mig själv. Kan gå ut helt själv i mörkret och ba gå och stirra, sätta mig någonstans mitt i skogen, stänga av telefonen och låta tårarna rinna och försöka lugna ner mig själv. Riktigt obehaglig känsla!
Vad gör man när man inte hittar kraften till att kämpa? när man bara vill stänga in sej någonstans och aldrig mer komma ut.
Försöker stå ut varje dag men dom senaste veckorna har jag kämpat så mycket jag bara kunnat för att försökt hållt mig tillräckligt stabil. Det är sjukt hur mycket tankar och känslor en människa kan gå runt å bära på och hur ledsen och dåligt man faktiskt kan må, endå stöttar man andra och lyssnar på deras problem och häver över sej själv med andras bekymmer så man knappt hinner med sig själv.
Ibland måste man fokusera extra på sig själv så att man själv mår bra för jag har faktiskt märkt hur mer man faller då man ställer upp hit å dit för vännerna och sen glömmer totalt bort sig själv.
Ena sekunden skrattar man riktigt mycke, andra sekunden är man jätteledsen å nere eller jävligt förbannad, allt går upp och ner helatiden. Som en berg-och-dal-bana, jag slutar aldrig hoppas på bättre tider men dom här åren har nog slitit mest på mig.


GIVEN DYGNING

Godmorgon!
Jag å Antonia har varit vaken hela natten, tagit en nattprommis till Statoil och köpt cola å energidricka, suttit och pratat och gått igenom stan.
Kom hem då klockan var tre och sen dess har vi ätit, softat och bara låtit klockan gå.
Nu ska vi sätta igång och göra oss klar inför skolan, kommer bli en tröttsam dag med väldigt mycket skratt, känner hur trött jag är och hur mycket jag kommer skratta åt ingenting idag. Hörs :*


LUNCHAR PÅ SKUTAN MED NÅGRA BRA PERSONER


GREY SUNDAY


FILMKVÄLL MED MELISSA


SATURDAY

Hellu, sitter i bilen påväg hem från Hemköp å kinaresturangen.
Köpt lite gott till kvällen å tagit med oss mat som hela familjen ska äta när vi kommer hem, storebror är äntligen hemma igen okså. King!
Tidigare idag tog jag en Cykeltur till mormor medans Fredrik å mamma tog en promenad. Tog en fika å pratade!
När jag kommer hem ska jag käka å mysa ner mig i sängen å kika på 4 Beck avsnitt som jag har laddat ner hemma å svulla chips å dricka en iskall fet cola satt så ser min kväll ut, supermys!


GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA VÄN

Idag fyller min allra finaste vän Billy 19 år.
Hoppas du får den bästa födelsedagen/kvällen å natten.
Du är världens bästa killkompis som alltid får en på bra humör då man helst vill gråta och vad som en händer så kommer jag alltid stå vid din sida när du behöver! Puss :*



FESTLIGHETER

Varit på festligheter hela kvällen fram tills nu, har haft en riktigt trevlig kväll med bra folk.
Nu sitter jag i bilen påväg hem och ska mysa ner mig i sängen å kika på ett nytt avsnitt av Beck som jag laddat ner, till det blire en fet cola och en popcornskål.
Nyktert blev det ikväll för mitt eget bästa och för att man kan ha sjukt kul utan alkohol. Sparar mitt till nästa gfest å nyår!
Hörahäj


TEARS IN HEAVEN

Varit på minnesstund i Forsa kyrkan för Simon ikväll. Var jättemycket folk, otrolig sorg, tårar och kramar å massvis fina ljus som vi fick tända för honom.
Var verkligen hur fint som helst, önska du kunde se och förstå att det verkligen fanns folk som brydde/bryr sig så sjukt mycket om dig fast det kanske inte märktes alla gånger. Vi vet iallafall att du var med oss och att du kommer fortsätta vara det för varje sekund.
Vila i största frid <3


2012-11-22

Rädd,ledsen,orolig,förvirrad av olika anledningar.
Medans Antonia står å diskar plockar jag ihop lite i rummet i väntan på att Mamma ska komma hem så vi kan fixa i ordning lite mat innan vi tar bussen till Forsa kyrkan, möter gänget och går på minnesstund för våran käre Simon Fors. Därefter drar vi till BG och myser där och tar handom varandra extra mycket och försöker slappna av i tankarna.
Så ser min dag ut, blev ingen skola idag heller, klarar inte av det justnu när saker och ting är som dom är så har bestämt med Henke å Mami att ta nya tag nästa vecka och sätta igång som för ungefär en vecka sen igen.
I helgen tänker jag bara ta det lugnt för mitt eget bästa och även ha enormt mycket ensam tid men även umgås med nära å kära.
Aja, har inte så mycket mer att komma med justnu!
Ta handom varandra, man ska alltid tänka sej för innan man tar beslut eller gör något som kan sluta eländigt för enannan människa. Vi har ingenaning om hur människor tar saker och ting eller väljer att gå för väg tillslut även fast vi kanske känt dom hela livet eller väldigt länge. Vänner som ovänner ska man ta handom varandra och inte klanka ner på varandra utan istället låta båda två leva sitt egna liv och enbart fokusera på sitt eget.




TITTAR UPP MOT HIMMELENS VACKRASTE STJÄRNA OCH SLUTAR ALDRIG ATT HOPPAS

Haft en jättemysig kväll på BG med gänget.
Massa fina tända ljus,tårar,mys,fika å kramar.
Det blir bara fler å fler i denna stan som ger upp livet och väljer dödens väg för att den personen inte står ut med t.e.x hemska tankar och känslor som vägrar försvinna, blir sviken eller behandlad dåligt av någon "vän" eller liknande. Helt sjukt, när ska vi öppna ögonen och lära oss att ta Handom varandra? Ska det vara så jävla svårt.
Helt ordlös, stumm å förvirrad. Vart är världen påväg egentligen?!
Försöker somna och hoppas på bättre humör imorgon. Godnatt :*


VILA I FRID SIMON

Har inte varit på skolan på två dagar nu för att jag inte har mått så bra och idag brast det ännu mer. Förstår inte att man ska behöva ta livet av sig för att få folk att förstå att man verkligen mår skit osv, det är såhimla hemskt. Hoppas du har de bättre där du nu är älskade Simon! <3
Om enstund blire BG ensväng och tända ljus och umgås med gänget enstund innan jag drar hem, lägger mig i ett varmt bad och förbereder inför den efterlängtade familjekvällen som vi har ikväll. Sen slaggar förhoppningsvis Antonia hos mig inatt igen!
Imorgon blire skola iallafall eftersom det är min sista dag innan helgen.
Skriver mer sen, hejsvejs


20 NOVEMBER


"GE VÄRLDEN LITE PERFEKTION, DU SOM ÄR SÅ PERFEKT OCH ÄRLIG TILL ALLT."

Hade en riktigt mysig och grym kväll i Delsbo igår med mina stjärnor, kikade filmer, åkte fyrhjuling alla 4 och hade det hur bra som helst. Min å Antonias buss var tillbax i stan kl 10 och då hängde hon med till mig å sov hos mig igen, härligt med en ny familjemedlem tycker ja!!
Iallafall, vet inte vad som håller på å hända, är så förbannat skoltrött så jag spyr snart.
För bara nån vecka sen gick allt så bra i skolan, gick på precis alla lektioner och fick massvis med beröm.
Nu har jag hamnat i fel banor igen och drar alltid hem efter lunch och skippar sista lektionen, sover över och stannar hemma en dag i veckan + min ledighetsdag på Fredagar och så får det absolut inte vara.
Får sånt dåligt sanvete men när allt annat tar över är det inte så lätt att fokusera, ensam tid är vad som behövs för att detta ska gå tillbaka på samma spår som för en vecka sen ungefär.
Klarar inte av pressen, allt tjat osv. Jamenar, man gör väl så gott man kan?
Det är inte såhimla lätt att bara sådär börja gå heldagar och sköta sej till hundra procent när man inte har gått i skolan riktigt sen i sjuan. 8an å 9an var ju inte direkt någon skolgång då allt skit dök upp och då jag totalt gav upp allt.
Blir iallafall hemma dag idag för min del, måste försöka hämta mig lite å få lite ny energi och tar nya tag imorgon och resten av veckan istället.
Åker till Delsbo i eftermiddag idag igen och kommer hem vid 10 ikväll. King, det ser jag fram emot!


MOT DELSBO

Älskar mina och Antonias spontana idér.
Om tio minuter tar vi bussen ner på stan å nästa buss vidare till Delsbo och umgås med våra underbara friends Elias och Emmelie och har det mys ikväll hemma hos Elias. Imorgon blire lika så fast Bygget, mår så otroligt bra när jag är med dom och det är ju alltid ett plus.
Aja läre kila, puss :*




NEW IN


FROST


FUCKING SCHOOL

Hade en otroligt chill kväll igår med Antonia, hennes Pappa å lillasyster följde med in till oss å fikade lite och stannade och såg solsidan med mig,Antonia å Mami. Vi satt å prata osv, riktigt mys faktiskt!
Efter Solsidan kikade vi på Beck innan vi tog två promenader och sedan hoppade i badet.
Iallafall, nu sitter jag på Engelska lektion med Björscken och ska jobba klart det sista innan vi går på lunch, sen tar vi bussen ner på stan å möter Antonia. Ska kika efter nya underkläder å shit!
Har inte mycket merän så att komma med justnu så att jag bloggar mer sen :*

PERFEKT SÖNDAG

Idag har jag dammsugit, skurat golvet, slängt allt skräp och obehövligt och till och med rensat klädgarderoben igen och vikt in dom i skåpet. Blev av med en hel del till som jag gick till kusinerna med.
Nu har jag myst ner mig till en film med tända ljus och väntar på att klockan ska bli halv åtta så vi kan åka å hämta Antonia på stationen.
Sen blire onyttigheter till Solsidan å Beck innan vi myser ner oss i ett varmt skumbad!
Perfekt söndag. Slänger in ett inlägg till om ettag, Ciao :*


SÖNDAG

Halloj, vaknade för en halvtimme sen. Precis ätit och varit ute ensväng, om tjugo minuter drar jag iväg med Mami till Mormor enstund och hälsar på.
Idag är det en sån här tråkig grå Söndag då det inte finns ett skit att göra och då man heller inte orkar göra något speciellt.
Kommer gå i mjukiskläder hela dagen och göra bara nödvändiga saker. Ska städa rummet, dammsuga,skura golvet, ta ur alla kläder från garderoben och vika in dom i ordning, diska ihop i köket och göra det snyggt hemma.
Senare blire dusch, se på Solsidan å Beck och hoppas på att Antonia kommer hit och gör mig sällskap å slaggar över här inatt.
Imorgon är det skola, jag är taggad men hur jag ska komma upp är ju frågan eftersom jag sov ganska länge och somnade rätt sent men får hoppas på det bästa.
Tjingeling :*

DU FÅR MIG ATT KÄNNA ATT JAG VERKLIGEN LEVER



GOD EFTERMIDDAG!
Vaknade strax före tolv idag och bara tjugo minuter efter så fick jag besök av mina finfina brudar Agnes & Antonia.
Kom hem för bara en kvart sen efter att ha varit nere på Stan ettag, nu har jag laddat ner 3 avsnitt till från Beck filmerna och eftersom jag har lägenheten för mig själv tills imorgon så ska jag mysa till det lite extra för mig själv, dels för att jag behöver tid för mig själv och för att det är så sjukt skönt att vara själv ibland.
Om enstund drar jag till Farmor och vi i våran tur drar till Kusinerna och håller dom sällskap enstund på kvällskvisten.
Får se om jag pallar cykelturen ner mot Borga å umgås med Miriam hos hennes Pappa enstund senare okså, annars blire bara film å mys för min del.
Grå trist dag idag men det är då man har chansen att ta det extra lugnt! 

ADRIAN LUX - TEENAGE CRIME

Blev så glad när jag fick syn på Antonias foton hon hade på hyllan i sitt rum, en bild från i våras som väcker sjukt många fina minnen från BG tiden i vintras, och en bild på mig och henne i början av skolstarten. Love you gumms!
Nu blire försöka sova, Godnatt :*


MYS FREDAG

Hallå!
Haft en otroligt bra dag.
Varit med mina stjärnor och haft det jätte trevligt och träffat å varit med Felix.
Såklart ändras planerna lika fort som man säger satt nu är jag påväg mot forsa med Agnes och Antonia. Vi har bestämt för en myskväll med popcorn, cola å film. Asmys!


TORSDAG

Sen bloggning!
Var hemma från skolan idag, var helt död imorse så pallade inte upp. Vaknade vid 2 i eftermiddag, en kvart efter kom Antonia. Vi kikade på film och tog det lugnt till Melissa kom, sen käka vi och tog bussen till stan å sen drog vi på Broman med Lollo å Robin.
Nu sitter jag nere på stan å hänger med Felix. Kvart i nio tar jag bussen hem och sen sover Melissa hos mig.
Blir att kika på Beck och svulla popcorn! Mys.
Ledig imorgon och då hänger jag med Melissa då hon ska piercar kinden.
Det var allt för mig justnu, Ciao :*


KVÄLLEN JAG FICK SOMNA TILL DINA HJÄRTSLAG ÄR NÅGOT JAG ALLTID KOMMER ATT MINNAS.

Godkvällers!
Precis hoppat ur ett kokhett bad så nu sitter jag här varm & go och är redo att mysa ner mig i sängen och sätta igång några avsnitt av BECK innan jag släcker och försöker sova.
Har haft en riktigt trevlig kväll med folk och försöker göra det bästa av skoldagen imorgon och sen tänka på det positiva i det hela att det är min sista dag innan jag tar helg eftersom jag är ledig på Fredagar.
Har inte så mycket att komma med justnu merän så och inte några bilder på datorn som passar in har jag heller så ni får nöja er med ett inlägg utan bilder just nu.

ONSDAG

Hallå allihopa!
Precis kommit hem från ett besök hos Mormor och ett gottans Donkenkäk. Mums!
Sitter och väntar på Antonia som sitter med Mami å äter, sen drar vi iväg till Farmor ensväng för att Inger kommer dit och sen tar vi Stadslinjen ner till BG och blir där ikväll eftersom hela gänget återigen denna Onsdag blir återförenade en sista gång. Riktigt efterlängtat!
Blir ingen familjekväll ikväll för att jävla fotbollsprogram tog över vårat standard program på Onsdagar, får mysa till det extra med dom bästa istället. Går lika bra!
Aja, nu ska jag göra mig klar. Puss


KING KVÄLL

Precis kommit hem från en grym kväll i Delsbo. Har umgåtts med Emmelie och annat skönt folk, skrattat som en tok osv.
Tack till alla som gjorde kvällen så bra!!
Antonia är här och sover här för tredje natten irad, blir promenix för oss nu som det ser ut sen får vi se vad vi hittar på.
Hörs häj!


SKOLDAGEN ÄNTLIGEN SLUT

Sitter på bussen från skolan med Malin.
Varit en riktigt dryg dag men äntligen är den slut. Är sjukt hungrig så att jag har huvudvärk, ska försöka flörta till mig Donkenkäk när mamma kommer å hämtar mig om enstund.
Ikväll åker jag iallafall till Delsbo och umgås med Emmelie. Kingeling!


NÄR JAG SA ATT DET VAR BRA MED MIG OKSÅ, VAR DET NÅGOT JAG BARA SA FÖR ATT DU SKULLE TRO ATT DET VAR SÅ.

Mös till det lite extra med spontan middag och kvällspromenad runt kvarteret.


MYS

Jag å Antonia bestämde oss för en myskväll. Vi tände ljus å la oss i ett varmt bad, hävde in hårinpackning och lät håret självtorka så att lockarna kom fram. Gölligt!
Lyssnar på musik i väntan på att Robin ska ringa, sen blire kvällsprommis för våran del och efter det får vi se vad vi hittar på innan vi lägger oss och försöker sova.
Puss :*


MINA BRUDAR

Gjorde lite bus med mina två brudar tidigare idag!
Ikväll kör Antonia en till sleepover här å jag har sovmorgon till tjugo över nie, fett soft!
Slänger in ett inlägg till strax igen, welcome back!


DET SPÅRAR PÅ BROMAN


LOVE YOU MAMI

Sitter å kikar på Beck med mamma och Antonia efter ha sett på Solsidan.
Efter programmet kl 11 blire promenad och en varm dusch innan vi kryper till kojs och försöker komma upp i tid imorgon! Puss :*


Varför blundar vi när vi ber, när vi gråter, när vi kysser, när vi drömmer? För att det vackraste i livet inte syns, men känns i hjärtat.


IMAGINE DRAGONS - RADIOACTIVE

Ibland är livet så ohygligt tråkigt, som tillexempel sånna här dagar då det regnar och är grått ute.
Usch, att vakna upp och se ett sådant väder är bland det tråkigaste och drygaste som finns.
Idag blir det bara att ta det lugnt, dra ensväng till Kusinerna och kanske ensväng till Miriam senare och ta nån promenad på kvällskvisten efter Solsidan.
Imorgon äre ännu en ny vecka och skolan sätter igång igen efter en skön helg, måste säga att jag längtar dels för att Björsck är på skolan på Måndagar och för att träffa alla underbara människor igen!
Aja, slänger in något roligare inlägg senare. Ciao :*

SKÅL


FIN MIDDAG MED MAMI Å ANTON


MOT FORSA

God eftermiddag allihopa!
Om enstund tar jag å Antonia bussen till Forsa och fixar lite och sen drar vi till mig, väntar in Robin och sticker mot festligheterna!
Hoppas på en grym kväll med dom bästa :*


EN KVÄLL MED MIRIAM Å VANESSA

Sitter hos Miriam med henne å Vanessa, vi har inte gjort så mycket merän pratat och kollat på tv.
Om enstund tar jag cykeln på stan å hämtar upp Antonia, helt sjuk vi är och kommer på så spontana idéer.
Blir Statoil innan vi tar Högliden hem å!
Gash


FRIDAY

Halloj!
Precis hemkommen från Farfar, varit där med släkten och kikat gamla fotoalbum och bara pratat. Mys!
Vaknade vid halv två i eftermiddag, var ledig eftersom det är praktikdag för mig på Fredagar egentligen.
Sov till halv två ungefär av att Antonia satt på bussen påväg till mig, skyndade mig å klädde på mig innan vi satte oss och käkade och drog ner på Stan.
Umgicks med Robin,Hanna,Amanda,Josefin,Emma & Natta.
Blir lugnt för resten av kvällen för min del, tänkte ta nån promenad bara och va i min egna lilla värld.
Som planerna ser ut inför morgondagen så blire Fest fast nyktert och bara umgås med vännerna, skoj det ibland okså faktiskt.
Har inte så mycket merän så att komma med justnu, ciao :*


DU GÖR MIG GLAD

Du är en av dom absolut bästa vännerna jag har i mitt liv, du gör mig alltid såhimla glad och på bra humör.
Du visar att du bryr dig och att du accepterar och uppskattar mig precis för den jag är och det glädjer mig något otroligt. 
Du betyder för mycket för mig för att jag någonsin skulle kunna låta dig gå ut från mitt liv!
Du är obeskrivligt bra min allra allra finaste vän, Felix Nilsson.



Gammal randombild från i somras.

HAR VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER OCH DITT VACKRA LEENDE PÅ DET

Hallådär!
Inte haft tid att blogga något tidigare idag så får bli en rätt sen bloggning.
Iallafall så gick skolan bra idag okså, höll på att skratta sönder på bilden åt min missbildade teckning.
Efter bilden vare matte, hade inte alls lusten att plugga så nästan hela lektionen som bara var en halvtimme höll jag på med telefonen. Därefter hade vi Drog information IGEN, riktigt drygt och lyssna på en till gång men det gick bra endå faktiskt.
Kom hem efter ett nångång, käkade med Antonia och drog ner på stan med Billy och gick å pratade med han enstund. Sen stack jag och Antonia å träffade Agnes och gick till BG och tog det lugnt.
Vid 6 tiden tog jag å Antonia bussen till Delsbo å umgicks med Emmelie å Elias på Bygget, riktigt trevligt faktiskt. Träffade okså Aleksandra å Mikaela!
Har precis kommit hem och är mätt och belåten efter Donken käket jag nyss åt.
Så skön känsla att veta att jag är ledig imorgon och från och med idag har helg, blir väldigt lugnt i helgen iallafall och en hel del ensam tid vilket jag känner att jag behöver.
Har inga bilder eftersom jag bloggar från datorn, hörs mer imorgon :*

GÄNGET PÅ BG ÄR BACK ON TRACK IKVÄLL

Öppethus på BG ikväll och nästan hela gänget är återförenade vilket känns så sjukt jävla bra.
Önskade allt detta kunde bli som förut att alla åldrar får vara här igen.
Finns inga ord för hur stark saknaden har varit!!


TODAY IS A GOOD DAY

Halloj!
Sov över idag så bestämde mig för en hemma dag för skolan. Blev tidig morgon endå och sjukt skönt vare!
Solen strålar men trotts blåsten så är vädret helt underbar å både jag och Antonia är på bra humör idag.
Blir att vänta till Agnes slutar sen drar vi en käk med henne på Hoppes och väntar in Amanda senare.
Ikväll har jag familjekväll och ikväll har vi pratat ihop oss med grannen att vi ska äta pizza å lyxa till det lite extra. Toppen! :-D


RANDOM

Ligger med musik i öronen och ska strax försöka sova!
Imorgon tänker jag klä mig i något fint tänkte jag, oså kom jag fram till att ha klädseln på bilden, riktigt dålig och det ber jag om ursäkt för men den får heltenkelt duga.
Ska försöka kliva upp vid 6 imorgon för första gången på evigheter så jag får tid på mig imorgonbitti istället för onödig stress men de får vi se hur de går med de. Natti :*


DET SKAVER I MITT HJÄRTA FÖR VARJE GÅNG VI TVÅ MÖTS

Det är helt sjukt vad slut jag känner mig. Trött, rastlös konstant även fast jag hittar på saker och håller mig sysselsatt. Känner att allt plugg har tagit kål på mig och att jag måste sluta stressa osv så att det fortsätter bra i skolan med arbetet och så. Drog redan halv elva idag även fast jag hade sovmorgon och var på skolan kl 9, men jag kände direkt att de inte var min dag på något sätt och helt plötsligt högg det till i hjärtat och då fick jag nog och drog.
Jag å Lollo tog bussen ner på stan, kika runt lite, tog en käk med Agnes och pratade om allt å ingenting.
Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa i badet och bara ta det lugnt innan jag tar cykeln enstund till Miriam.
Senare på kvällskvisten ska jag gå över till Kusinerna för att hjälpa Terese med Engelska läxan, sen blire hem å försöka somna tidigt för att orka börja kl 8 imorgon igen, tur är att det är bild första timmen iallafall.
Längesen jag bloggade från datorn nu, i vanliga fall bloggar jag från mobilen för att alla bilder finns där så ni får nöja er med ett inlägg utan bilder idag!
Skriver något mer sen :*


VÄNNEN SOM ALLTID STÅR KVAR

Jag tror inte jag riktigt har förstått hur otroligt jävla mycket du egentligen har stöttat mig. Fast du inte ens haft enaning om hur det känns att gå igenom det jag gör så har du ställt upp och tröstat mig så otroligt många gånger.
Det går inte att skratta så förbannat som jag gör när jag är med dig tillsammans med någonannan. Både du och jag är ungdomar med en hjärna som en fem åring ibland!
Vill bara tacka dig för allt du gjort för mig, du är garanterat en vän för livet!


MY NICE CLASSMATE

Hej igen!
Sitter hos Miriam, vi har precis varit på Ica. Bestämde oss för att rensa alla tomflaskor vi hade hemma å ta en Cykeltur dit och så blev det.
Har gått jättebra på skolan idag men hoppade över sista lektionen pågrund av huvudvärk och hunger som fan.
Imorgon har jag sovmorgon till tjugo över nie, riktigt behövligt eftersom jag inte sov många timmar alls inatt.
Iallafall, har fastnat på en jättegammal låt som jag låg och grät till inatt och var i min egna lilla värld för enstund.
Den är så sjukt härlig och mycket tankar kommer upp då jag hör den från mitt förflutna.
Broder Daniel - No time for us "Akustisk version".
Lyssna gärna på den om ni har tråkigt, den går rakt in i hjärtat dels för att jag älskar gammal musik.
Aja, nu ska jag va social med Miriam enstund innan jag beger mig hemåt.
Bjudbild på mig å Björsck sen idag!


ÄNTLIGEN ÄR FJÄLLRÄVEN JACKAN MIN, SUPERNÖJD.


FUCKING SCHOOL


MADONNA VS. AVICII - GIRL GONE WILD

Precis hemkommen efter att ha träffat Anna som kommit hem från Egypten. Skönt å äntligen få träffa henne igen!!
Nu ska jag göra det mys i vardagsrummet, tända lite ljus och sätta fram lite god saker och sen sätter jag å  Mami oss vid tv:n och ser på Solsidan. Därefter blire ett kokhett bad och bara ta det lugnt för resten av kvällen för min del, får se om jag orkar pallra mig iväg till Miriam enstund sen okså.
Iallafall så kommer min älskade Fjällräven jacka imorgon, iiiiih!


GÅRKVÄLLEN

Mår som förtjänat idag till hundra procent. Sprängande huvudvärk, mår illa som en jävla jude och lagomt snurrig i skallen. Vet inte riktigt hur mycket jag fick i mig igår men en hel del blev det och kan säga redan nu att aldrig mer. Inte mysigt å vakna med spya fulla golvet och så mycket som jag fick i mig igår är ju bara sjukt egentligen men fan vad bra jag hade det.
Började med fest hos min kusin i Forsa med Antonia å Lars.
Blev inte där alls länge innan vi drog tillbaka till stan å umgicks med lite folk vid stations området.
Vid halv elva drog jag å Jasmine till Hogges å fy saten vad kul vi hade. Har inte haft så kul som jag hade igår på evigheter. Full smockat med folk, dansade loss riktigt ordentligt och lärde känna väldigt många nya personer. Träffade även min vän Dennis och lite annat igenkänt folk satt jag är verkligen helnöjd med kvällen.
Kom hem vid halv tre inatt å då blev det sängen väldigt direkt, men att vakna såhär jävla tidigt dagen efter var väl dock inte så positivt och frågan om hur jag ska lyckas somna om har jag inte en aning om. Kommer iallafall inte palla nästan något alls idag när jag mår på de här viset, därför passar jag på å vilar ut mig å softar till det lite extra såhär sista dagen på lovet. Hörs :*


FIN MIDDAG

Precis ätit fin middag med Antonia å Mami.
Nu är vi redo å dra och festa loss hela kvällen lång!!!
Hoppas ni får en bra kväll allihopa för de ska vi ha :*


GÅ VIDARE FRÅN DET FÖRFLUTNA OCH TA VARA PÅ DET POSITIVA SOM FINNS I NUET ISTÄLLET

Strax åker jag ner mot Stan med Mami, ser ut som ett rul i håret och orkar inte göra något alls.
Sen hämtar vi upp Antonia, drar hem hit och lagar mat å donar på för ikväll drar vi på Halloween fest i min Kusins gamla lägenhet och har det bra med en massa nytt folk. #Taggad


SUMMER OF 2012

Saknar alla utekvällar, kvällsaktiviteter och somrigt festande.
Give me summer!!


MYS FREDAG

Har precis kommit från kussen å sitter och pratar med Helena,Niklas å Terese hos farfar. Myser med en massa ljus, godis å dricka.
Blir inte mycket merän såhär ikväll för min del eftersom jag är så trött.
Ha en fortsatt bra helg allihopa så hörs vi mer imorgon :*


HALLOWEEN

Hellu!
Sitter på BG i värmen i väntan på att mamma ska komma å hämta mig.
När jag kommer hem ska jag byta gardiner innan jag drar mig mot kusin Frida å hennes kille och blir där med dom ikväll. Får väl se vad vi hittar på!
Hur trött som helst idag, helt slut men det äre helt okej att vara ibland.
Nu äre bara helgen kvar sen är det skola och jag är supertaggad på lite rutiner och sätta igång plugget igen.
Om jag inte kommer hem så sent ikväll så blire en hel del plugg för min del iallafall, har tänkt gjort klart skrivuppgiften till boken i svenskan.
Aja, slänger nog in ett inlägg sen okså. Ciao :*


MYS

Bestämde mig för en spontan myskväll för mig själv så plockade fram lite ost å kex som blev kvar sen familjekvällen igår, unnade mig med lite räkchips, cola å lite tacochips. Såklart tände jag även ljus och myste med allt de framför Lyxfällan som jag i det tidigare inlägget sa att jag skulle kika på.
Nu är magen mätt och belåten satt nu hoppar jag till sängs å hoppas på att somna på stört. Natti :*


TORSDAG

Hejsan svejsan!
Ledsen att jag inte har bloggar något idag men har inte haft tid.
Bloggar för det mesta alltid via mobilen för att det är mer behändigt med bilderna å så men ibland hittar jag inte tiden riktigt.
Aja, iallafall så vaknade jag vid tolv tiden idag, klädde på mig å skyndade mig till bussen å drog på stan å umgicks med Amanda, Antonia, Emmelie, Agnes, Robin, Nordlund, Hanna å Josefin. Blev jambomys osv!
Drog hem vid fem å då drog jag direkt till kusinerna. Tog ensväng till farfar å hjälpte han lite och satt å spela lite kort å yatzy med Terese.
Senare fick jag idén om att ta en Cykeltur med musik i öronen i blåsvädret/mörkret, och i samma veva kom jag å tänka på att jag kunde höra med Tobbe L om han vela umgås vilket var längesen. Så blev det och vi satt och prata om allt mellan himmel och jord, satt å snacka i nästan 1,5 timme. Kom hem för enstund sen och har precis pratat med Antonia.
Nu ska jag värma en kopp oboy och få i mig lite kvällsfika innan jag sätter mig å kollar på kvällens avsnitt av lyxfällan på datorn som jag missade på tv:n ikväll.
Sen blire Godnatt!


RSS 2.0