VÄLKOMMEN HEM ÄLSKLING

 
Idag när jag satt på sista lektionen så pep det till i min telefon om att min älskade Kenza jacka hade kommit, jag blev helt tok ivrig och åkte direkt och hämtade ut den när jag slutade och jag är superdupernöjd.
Förlåt för otroligt dåliga bilder men dom får duga, blev lite snabbtagna!
Nu väntas bara Extension hos frisören som jag egentligen skulle ha gjort nu på Måndag men som jag fick ett brev om att det var uppsjutet pågrund av att en av frisörerna var sjukskriven. Less as fuck!!!!!
Förövrigt så har jag varit på jätte bra humör idag och lektionerna och arbetet har flytit på. Känner mycket mer motivation det här året en förra vilket känns sjukt skönt. Pratade med Studievägledaren idag okså och pratade om min framtid osv, är jättenöjd över samtalet och nu ska jag redan på Måndag prata med någon från Securitas och fråga om Praktikplats eftersom det är Väktare jag vill bli efter skolan.
Iallafall så har jag äntligen tagit helg och det ska bli såhimla skönt att få sova ut. Har lite alternativ inför kvällen men det lutar mest åt att umgås med Kusinerna och mysa framför någon film med chips å dipp, får se hur det blir och hur jag planerar. Imorgon blir det iallafall utgång med Emma & Louise, wihoo!

NEW

Ny blus och ett par silverörhängen från KappAhl.
Blus 299:-
Örhängen 60:-


IDOLMYS

Sitter hos familjen Söderberg och myser med onyttigheter framför idol. Efter det här avslutar jag å Louise kvällen med en promenad. Perfekt måndag!


NEW IN

Blus från Lindex 299:-
Supernöjd!


BÄSTA BRODER

Halloj!
Idag fick vi strålande sol och en gudomlig värme, helt underbart. Efter en ynka timme i skolan från 12-1 så sitter jag å Louise nere på stan och ska ta en käk innan vi sticker å letar lite nytt. Ikväll kör vi på ett idolmys, uppdaterar mer sen! Puss


JUST NU

God eftermiddag!
Känner mig inte på bästa humöret idag, tur att Miriam kände samma sak. Vi tog en moppetur till Ica, köpte snask och nu sitter vi å spelar några parti Yatzi. Miriam ska alldeles strax bege sig och då tänker jag lägga mig i ett behövligt bad och försöka slappna av enstund. Blir en lugn dag, känner inte direkt för att göra något. Iallafall så kommer jag avsluta dagen med en lång promenad för mig själv med musik i öronen.


IGÅRKVÄLL

Hade faktiskt en trevlig kväll igår. Började med festligheter tillsammans med Adam, Mattias,Sara,Julia,Angelica & Louise. Vi började redan då klockan var strax före 6, gick riktigt segt till en början men sen så. Innan vi drog på Hogges smaskade vi donkenkäk som Mattias var så snäll och åkte å hämtade innan vi skulle bege oss mot stan. På Hogges träffade man en heldel igenkända ansikten å det var sjukt mycket folk. Kom hem då klockan var lite efter två inatt och somnade ganska direkt.
Idag känner jag mig sisådär, illamående och huvudvärk. Skönt att ha fått sova ut och att vi börjar kl 12 imorgon!


EN TIDIG FIN LÖRDAGSMORGON


Godmorgon!
Idag var jag uppe väldigt tidigt, redan klockan 8 även fast jag somnade då klockan var halv 5 imorse.
Har redan hunnit ätit en riktigt god frukost tillsammans med familjen, tagit en springtur till Ica och lyssnat på en heldel musik. Nu ska jag sätta igång en film innan jag gör mig ordning inför ikväll. 3 av mina favoritbrudar kommer nämnligen hit lite senare mot kvällskvisten. Julia,Sara,Louise å jag ska styra upp lite Festligheter här hemma innan jag å Louise drar vidare på Hogges och spenderar våran kväll där med bra folk. Är såhimla taggad och hoppas att jag är lika positiv resten utav dagen som jag känner att jag är nu. Puss!
 

WE HEART IT

 

MYS MED BÄSTAVÄN

Sitter hemma hos Louise och kikar på tv och smaskar chips å dipp och dricker cola. Perfekt avslut på denna torsdag!


DOM SENASTE SKOLDAGARNA

Hallådär, igår var vi i klassen ute på Maln och gick tipsrunda, lekte en massa tråkiga lekar osv. Störtlöjligt och drygt var det. Idag satt lektionerna igång lite smått, matten gick heltklart bäst. Kände mig rätt så motiverad och när man kan så känns det så mycket roligare att försöka okså. Svenskan gick sisådär, avskyr läsförståelse. Förstår inte ett skit rent ut sagt. Både jag och Fredrik skippade sista lektionen och satt och pratade om allt och ingenting istället eftersom vi båda var på ett sjukt dåligt humör idag å kände oss lite små nere. Glad att jag har dig broder!
Imorgon är det Fredag och sista dagen innan 2 dagars ledighet, ska bli så sjukt skönt. Känner en sån skolpress redan och en massa stress hit å dit. Usch!
 

DAGENS OUTFIT

Idag gick vi andra dagen i skolan. Måste säga att det känns sjukt härligt att ha kommit tillbaka till Broman igen efter det bästa sommarlovet. Trotts att jag redan känner skolstressen fast vi inte ens har satt igång med arbetet så tror jag det här kommer bli två kanon terminer. Åså har vi ju fått fler kända ansikten i klassen i år så att det känns bra. Imorgon ska vi i klassen vara ute på Maln och spela Volleyboll, gå tipsrunda osv. Känner inte riktigt för att haka på men är ba å bita ihop och följa med.

VÄRLDENS BÄSTA VÄN

 Är såhimla glad att jag har dig, min bästavän & tvillingsjäl. Love you!

SAMMANFATTNING AV MIN SOMMAR 2013.

När vi gick på sommarlov i mitten utav Juni så hade jag otroligt mycket negativa tankar om hur lovet skulle bli. Jag var rädd att falla fel och känna mig ledsen och nere på botten. Allt blev precis tvärtom, jag har haft det bästa sommarlovet/lovet hitills. Har varit ute på en heldel Festligheter, haft lägenheten för mig själv en vecka, fyllt år, varit ute sena sommarkvällar, upplevt kärlek, varit glad och haft det så otroligt jävla bra.
Ett stort tack till alla fina vänner och dom jag har lärt känna och haft skit roligt tillsammans med för ett grymt bra lov. Jag är hur nöjd som helst över hur mitt sommarlov har varit och känner skoltagget sakta men säkert inför mitt sista år på Bromangymnasiet å verkligen försöka göra mitt bästa.
Bjuder på en liten bildbomb, hoppas erat sommarlov har varit minst lika bra. Puss!

I'M IN LOVE

 
Har gått och blivit tok kär i Katy perrys & Lady gagas nysläppta två låtar, kan inte sluta lyssna. Helt underbara!

KVÄLLEN/NATTEN

Börjar med å säga ett stort tack till alla som gjorde denna kväll så sjukt bra.
Jag å min bästavän Louise bestämde oss för att bara hon och jag skulle sitta hos mig och fördricka innan vi skulle traska ner mot Hogges. Vi satt och diskutera, skrattade och taggade upp inför kvällen. Vid halv elva gick vi mot Hogges och träffade en massa bra folk. Blev så sjukt glad då jag fick krama om min absolut bästa killkompis Billy som okså var där. Har verkligen haft en toppen kväll å har precis kommit hem å krypit till sängs. Känner att jag kommer att somna ganska direkt. Skönt!

 
 

FREDAGEN DEN 16 AUGUSTI

Blev ett spontant Partay igår på min Baksida där vi var Sara,Louise,Julia å Geten. Vi satt här till klockan blev 9 ungefär då vi drog ner mot stan och träffade folk. Avslutade kvällen med ett Donkenkäk. Idag mår jag som förtjänat men ger inte upp för det utan slänger mig i duschen, laddar om och väntar in Louise och drar ut på Hogges ikväll och röjer. Eftersom det är sista helgdagen innan skolstarten så kör vi galet, riktigt galet. Puss!


MYS

Idag är det en sån här dag då man inte pallar göra så mycket. Så efter dagens ärender så sätter jag och Miriam igång ett Wallander avsnitt å unnar oss med chips, dipp och cola. Perfekt!


ONSDAG

Hejhej!
Idag har jag spenderat hela min eftermiddag på stan tillsammans med Louise. Vi har gått runt och kikat lite, käkat, träffat folk och bara varit heltenkelt. Var in hos Frisören och beställde tid för Extension den 2 September okså på Delightful. I vanliga fall kostar det 6000kr ungefär men där kostar det 3500 så då passade jag på och tjata lite på päronen och tillslut gav dom med sig. Blir perfekt till Marknaden och allt eftersom det blir gjort på Måndagen samma vecka. Ikväll tänkte jag ta en chill kväll hemma, kolla på Wallander och mumsa i mig en skål popcorn. Tar tillvara på dom sista dagarna på sommarlovet!
 

FÖDELSEDAGSFESTEN

Hade en sjukt bra födelsedag igår. Fick vad jag önskade mig och på kvällen igår blev jag firad av mina bästa. Vi var en massa folk som festade och hade kul trotts att det blev lite urspårat så hade jag den bästa födelsedagen hittills. 3 bilder var dom ända som togs som ni får nöja er med. Tack som fan till alla som var med och tack mina vänner för dom fina presenterna. :*


19 YEARS OLD

Har haft en riktigt bra födelsedag hittills, imorse fick jag det jag hade önskat mig. Schampo och balsam/värmeskydd från Trudes. Clean parfym och ett halsband.
Tidigare i eftermiddag blev jag bjuden av Miriam på Hot chili mat, sen drog vi på stan och träffade Robin, Nathalie, Melissa, Julia och Sara enstund. Nu har släkten precis varit här. Sammanlagt av dom fick jag 500kr, 300kr presentkort på både HM & GINA och en flaska vodka av kusinvitamin till ikväll. Om enstund drar jag, Emma,maja och Miriam och fixar inför partayet innan alla andra kommer. Mina finaste vänner håller i festligheter för mig ikväll. Hoppas på en fortsatt grym kväll med mina bästa. Puss!


IGÅR

Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll igår. Började med ett litet förpartay på balkongen här hemma där vi var Julia,Sara,Mattias,Adam,Jonas,Johanna,Louise & Issa. Riktigt trevligt faktiskt!
Vid halv elva drog jag Jonas, Adam och Louise till Hogges där vi träffade en massa igenkänt folk. Hade det grymt med mycket skratt och tok. Kom hem då klockan har halv tre imorse ungefär och somnade ganska direkt.


I MINA HÖRLURAR

 

50ÅRS FIRANDE

Sitter justnu hos Moster och har varit här sen 12 i förmiddag. Firar henne idag eftersom hon fyllde 50 när hon var på resande fot i Italien. Är massa folk här och vi har blivit bjuden på lite gott. Har även hunnit träffat Angelica enstund å pratat lite med henne. Ska strax bege oss hemåt och då blire snabbfixa innan brudarna kommer till mig å sen drar jag, Louise och Issa på Hogges senare ikväll.


MIN KVÄLL

Blev ändrade planer för kvällen. Vid 10 drog jag och mötte Angelica, vi stack till mig ensväng för att jag måsta fixa lite. Vid 11 kom Ola,Tobias & Danne å hämtade oss med bilarna. Drog och mötte Vincent å Isak och åkte runt lite i stan, tog en käk på Donken,träffade lite annat folk och kaoskörde lite. Har haft en riktigt bra kväll faktiskt och har precis kommit hem. Var inte direkt planerat att kvällen skulle bli såhär sen eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon. Aja, men det äre värt. Godnatt, hörs imorgon!


SKUMBADSMYS

Befinner mig justnu i ett varmt å skönt skumbad med ett glas cola med is. Riktigt skönt och avslappnande.
Efter detta sticker jag ut å träffar en vän sen blir det upp tidigt imorgon och åka till Moster och fira hennes 50års dag. Puss!


EN DAG MED FAMILJEN

Hejsan!
Idag har vi i familjen haft en familjedag tillsammans. Vid 12 i eftermiddag stack vi till Näsviken på Secondhand på Dakapo och kikade lite. Fick med mig ett lite annorlunda halsband som jag fastnade för litegrann. Hittade okså en vit gammalmodig blus och en stickad vanlig vit långärmad. Köpte okså ett blommigt svart linne som passar till mina svarta shots som kommer att användas vid soligt och fint väder.
Innan vi åkte hemåt gick vi och kollade uppe på Möbler, där hittade jag en fönsterlampa å en liten ljusstake som ni kan se på bilden. Faktiskt så är jag nöjd över köpen och kände hur familjedagen behövdes. Inte ofta alls vi åker iväg allihopa och gör något tillsammans eftersom jag för det mesta har annat för mig och nästan aldrig befinner mig på hemmaplan.

NEW IN FROM VILA CLOTHES

Neon orange linne från Vila. 159:-
Dock ser det bättre ut i verkligheten.

 

TACOSMYS


WEDNESDAY

Hej allihopa!
Idag har jag faktiskt haft en väldigt bra dag. När jag vaknade imorse så tog jag en lång dusch, gjorde mig klar och drog till Donken och käkade med finaste. Träffade även på två av mina saknade vänner Julia & Sara som har varit borta i Rättvik ettag. Nu sitter jag hos Louise och har varit här ettag. Ska strax bege mig hemåt och sen tar jag en hemmakväll. Mys!


SENASTE

Mina senaste dagar har mest gått ut på att vara vaken hela nätterna, ränt runt lite här å var och sovit bort halva eftermiddagarna.
Igår var jag på stan ensväng med Hanna å Robin och tog en käk och bara minglade runt. Sov med Miriam i hennes pappas lägenhet eftersom han är borta i 2 veckor framåt. Tidigare idag har jag blivit bjuden på mat av Angelica. Ikväll har jag haft sjukt mysiga timmar med bästa. Nu sitter jag hos Angelica på ballen och dricker lite smirre i väntan på att brorsan ska komma å hämta mig. När jag kommer hem blire en välbehövlig dusch innan jag hoppar till sängs. Bara 5 dagar kvar till födelsedag nu, toppeeen!!


EFTER HAMNMYS - MALNMYS.

Har precis kommit hem efter att ha varit ute på Maln med Melissa. Vi har pratat lite om det senaste och bara softat. Tänkte ta oss ett kvällsdopp okså men blev inte så. Nu ska jag kika lite bloggar och lyssna på musik innan jag går och lägger mig. Natti!


HAMNMYS

Precis hemkommen efter ensväng till Hamnen med Miriam. Var sjukt skönt å sitta där och bara ta det lugnt. Nu är jag hemma för att ladda telefonen innan jag drar vidare. Pussisar!


I VÄRLDEN ÄR DU BARA NÅGON, MEN FÖR NÅGON ÄR DU HELA VÄRLDEN.


KVÄLLEN

Min kväll har jag spenderat hos Angelica med olika folk innan vi drog vidare till Kim. Mådde så sjukt dåligt i slutet så jag for på donkendrive med Mami innan jag drog hem. Kom hem för ettag sen och nu ligger jag i sängen och kollar på Wallander och ska strax sova. Tack till allt folk som var med för en bra kväll iallafall! :*


MYS HOS LINN

Sitter med tända ljus, godis,cola,chips&dipp hos Linn med henne och Emilia och kikar på en skräckis. Det här kallar jag bra kväll. Hur mysigt som helst!


RSS 2.0