NY BLOGG

Vela bara meddela att jag har bytt bloggportal, kände för en liten förändring och börja om på nytt på en helt ny sida, så nu hittar ni mig på Forme.se.

www.johannasl.forme.se

Följ mig där istället, klicka på länken för att komma dit. Tack på förhand :-)

BRA SÖNDAGSMAT




UNDERBART VÄDER


Vaknade av att solen lyste in i rummet, älskar verkligen såna här dagar. 
Idag blir det till att ligga ute å hoppas på  att få lite färg, städa innan mamma å Fredrik kommer hem å tillsist pussa Peter hejdå för imorgon börjar han sitt sommarjobb och kommer därför att vara i Brännås på veckodagarna i 3 veckor framåt.

FREDAG DEN 13


Varit nere på stan i förmiddag med Miriam å kikat på Studenten och ätit på Amandas. Har varit så fruktansvärt trött hela dagen så har även hunnit med en powernap på en halvtimme. 
Nu ska jag käka lite snabbt sen iväg på Köpmanberget tillsammans med Louise!

FILM MYS



DÅLIG UPPDATERING


Sorry för den riktigt dåliga uppdateringen men mår inte alls nå bra. Hamnat i en jobbig period då jag känner att jag bara vill gräva ner mig. Känner att det inte ens är värt att försöka längre. 
Har iallafall varit på möte idag å till Bjuråker med Mamma och gjort fint på Morfars grav. Får se vad resten utav dagen har att erbjuda!!

18:52


PIZZA MYS MED MAMI




7 MÅNADER ❤️


HOME INSPO



VILL BARA TILLBAKA


Alanya 2014 ❤️

HAN SOM BETYDER MEST



NEVER GIVE UP



MORMOR 74




MAKE UP WANTIES



ÄNTLIGEN


Äntligen har mitt nya värmeskydd kommer som jag beställde förra veckan efter att det andra tog slut.

Imorse kl 10 var jag iväg på CUL med mamma på möte om att börja plugga upp lite betyg, får se hur det blir framåt eller om jag fortsätter på Enig. Känns inte så lockande att börja med annat när jag har hittat ett ställe som jag verkligen trivs på!

MIRIAM 18



Har varit till Miriam och lämnat hennes 18års present. Sen följde jag med hon å hennes mamma på Ming och åt gott, riktigt trevligt!
Stort grattis till min fina vän som blir stor brutta idag :D

BÄSTA SOMMAREN 2013

En så bra sommar som jag hade 2013 kommer jag aldrig i mitt liv få uppleva igen det är i alla fall en sak som är säker. Samtidigt som man mådde så sjukt dåligt egentligen så mådde jag ändå så himla bra. Dessa galenskaper, feta fester, spårade kvällar, hög musik, alkohol och så otroligt fina vänner. Ta mig tillbaka!!!

MY FAVORITE PLACE



Sitter vid hamnen med Robin, Melissa,Miriam å Peter och tar det lugnt, pratar å umgås. Perfekt Måndag!!

JUST NU




När jag hämtade Peter på busstationen för enstund sen tog vi en rundtur till Hamnen å har suttit här å myst och kollat på Solnedgången enstund. Riktigt härligt!

WANTIES




SÖNDAGSMYS MED MAMI


THAIMAT


Att starta dagen med sån här god mat är livskvalité till hundra procent!!

1 JUNI

Nu har vi alltså gått in i sommar månaden och jag hoppas verkligen det blir en varm sommar med mycket sol, bad å nya upplevelser. Helt enkelt att det blir en sommar med massor av stunder att minnas!!

RSS 2.0