CAPPUCCINO MYS MED MELISSA


FAMILJEKVÄLL

Nästan precis badat klart och satt mig i vardagsrummet där allt gott nu är serverat, grannen har precis kommit ner okså.
Nu sätter vi igång kvällen! Puss :*


SLUTA TRO ATT DU ÄR SÅ PERFEKT & SÅ MYCKET BÄTTRE EN ALLA ANDRA, BITCH.

Hallå igen!
Har precis kommit hem ifrån ensväng hos Farfar med Farmor å Faster. Satt å diskutera lite saker och bara tog det lugnt, riktigt trevligt faktiskt.
Var på stan tidigare idag med Emmelie,Sofie,Antonia,Felicia,Amanda & Robin. Käkade på Hoppes och gick runt i stan, kallt vare.
Nu ska jag hoppa in i duschen i väntan på att grannen kommer ner för idag är det Onsdag och det betyder att jag har Familjekväll. Äntligen är hela familjen med eftersom Storebror okså är hemma.
Vi ska äta ost,kex å annat gott, supermys!!
Senare drar jag å Fredrik vidare till Kusinerna och håller dom sällskap ettag.
Igårkväll var jag iallafall med Felix, gick runt lite överallt å prata om allt möjligt. Kom hem då klockan var strax före tolv nångång. Riktigt grym du! ♥
Aja, nu ska jag göra det jag ska, hörs mer senare :*


MIN UNDERBARA BÄSTAVÄN


ÄNTLIGEN

Äntligen är den älskade fjällräven jackan beställd och snart min!!!!
Tack Mami å Pappi 


I EXIST ONLY WHEN THE OTHER GIRLS HURT YOU


I FORSA

Sov i forsa inatt hos Antonia.
Trevlig kväll, Felicia kom över hon å och vi spela in videosar och skratta som fan, fick knappt nå luft. Somnade direkt efter att hon drog vid 1 inatt.
Imorse vaknade vi elva och har hunnit varit på Ica och träffat Amanda.
Nu väntar jag på att brorsan ska komma å hämta mig. Ikväll blire Kina Resturangen och eventuellt va hos kusinerna. Annars blire helt lugnt som de ser ut nu iallafall. Skönt!
Hörs nå sen :*


NY HÅRFÄRG


VINTERTID

Körde på en riktig mysmorgon, tände ljus,mös i min onepiece, åt lyxfrukost, satt ute på balkongen i snövädret med ett glas julmust och lyssna på lite julmusik. Alltid lika uppskattat att vara ensam hemma!
Om enstund ska jag göra mig klar å vänta på att mamma ska sluta så hon kan sjussa mig till stan. Ska umgås med Robin å Angelica.
Senare i eftermiddag ska jag träffa Elise och hennes kille som är här från Piteå, hundra år sen jag träffade henne nu känns det som. Blir donkenhäng för våran del iallafall.
Senare ikväll åker jag till forsa å sover hos Antonia å kör på en pluggkväll, dricker varm oboy och bara tar det lugnt. Såklart blir det promenader i vintervädret på det. Hur mysigt som helst!


NATT MYSER

Precis lagt mig i min nybäddade säng med en fet iskall julmust å tända ljus.
Nu blire datorn i knät och se kvällens avsnitt av Solsidan ännu engång på internet. Sen blire musik, fejan och sova. Perfekt avslut på den här veckan!


MY EYE


KE$HA - DIE YOUNG

 

ON MY WAY HOME

Precis satt mig på tåget hemåt från Gävle med Robin efter en grymt trevlig gårdag/kväll. Vi somnade väldigt sent, men klev upp i tid!
Solen strålar och trotts att jag har glömt å tagit min "må bra tablett" så är jag på bra humör.
När jag kommer hem ska jag käka å vänta in Antonia. Sen får vi se vad kvällen ger!
Imorgon ska jag iallafall umgås med underbaraste Angelica, efterlängtat!
Hörs mer sen, ha en fortsatt bra dag :*


I GÄVLE


LÄT FRISÖREN GÅ MED SAXEN BA, AXELKORT.


DITT UNDERBARA LEENDE SOM DU GAV MIG LEVER JAG PÅ DET HÄR LOVET

Haft en riktigt bra skoldag, skrattat som en galning på matten med Josefine och varit på bra humör. Hade ett litet möte med min mentor, kuratorn å studievägledaren. Gick superbra, fick massa beröm att dom alla märkt framgång osv. Känns så sjukt jävla bra och det finns inga ord på hur stolt jag är över mig själv att det äntligen går bra i skolan. Inte nog med det, fick ett underbart leende av en person som för mig är väldigt speciell så att de leendet lever jag på det här lovet.
Imorgon är jag ledig, ska iväg till frisören och klippa av håret kl 3. Sen blire snabba ryck till tågstationen och ta kvart i fyra tåget till Gävle till Melissa och Robin. Förhoppningsvis hänger Amanda okså med å blir kvar till lördag, skönt att komma ifrån Hudik lite.
Efter skolan tog jag med mig matte,engelskan och svenskan som jag ska plugga endel av nu på lovet. Drog ner på stan, fixade lite och drog en käk medans jag inväntade Antonia. Nu är vi hemma hos mig och ska laga lite mat till henne innan vi drar ner på stan till tjejkvällen.
Senare ikväll drar jag till farmor och håller henne sällskap medans jag ska kolla på lyxfällan, sen blire ta de lugnt och försöka somna i tid ikväll.
Ha det bra :*


GRYMMA POLERS PLUS KINGLIGASTE MENTORN


ONSDAGKVÄLL

Sitter hos kusinerna och har hjälpt både Terese och Kevin med sina läxor. Frida å Daniel var okså hit ensväng så satt å pratade lite med dom satt på lördag blire förmodligen krogen med dom!
Nu snart ska jag hem för att förbereda familjekvällen, sen blire ta det lugnt och försöker somna i tid! Ciao :*


LEKTION

Sitter på engelska lektionen med Josefine. Precis jobbat klart ett kapitel och ska börja på ett annat, sov över imorse så missade tyvärr bilden vilket är min favorit lektion. Som tur är så är den imorgonbitti okså så får jobba lite extra där då. Iallafall så pratade jag med min mentor igår och eftersom han tror på mig nu att detta kommer gå som de ska med lektionerna osv så får jag behålla mitt studiebidrag, känns så jävulst bra!!
Efter skolan ska jag träffa Antonia ensväng och Hanna, sen ikväll har jag familjekväll eftersom det är Onsdag.
Alltid lika uppskattat!
Hörs mer sen, ska plugga vidare nu innan vi går på lunch. Have a good day bitches! :*

PÅ FREDAG RYKER HÅRET


DET GÅR BRA NU

Sitter på lektion, jobbade över på första timmen och sitter nu med eget arbete och håller på med en reparationskurs i läsning, ska läsa en bok och fylla i ett häfte. Känner flyten i skolan och hur taggad jag är för att komma någon vart i mitt liv och det bästa av allt är att jag har alla vänner jag behöver vid min sida. Det är ju alltid ett extra plus!
Höstigt bra väder ute trotts att det är lite kyligt så skiner solen. Aja, nu ska jag plugga vidare så hörs vi senare :*


MYS MÅNDAG HOS MIRIAM

Gick toppen på skolan idag och gick på alla lektioner. Slutade kl 1, imorgon blire nya tag och det bästa av allt är att jag har sovmorgon till tjugo över nie vilket är sjukt behövligt.
Sitter justnu hos Miriam å ser på film å knaprar chips å dricker dricka. Sen blire cykla hem och tillsist snacka i tele med Robin innan jag lägger mig! Natti :*


AVUNDSJUK

Var med Amanda när hon pierca kinden idag, kan ju bara säga att SATAN VAD JAG ÄR AVIS, så jääävla snyggt!!!!


EN HELT VANLIG SKOLDAG MED MINA NOOBS

Sitter å håller mig social med dom här grabbarna, skönt å sluta tidigt!
Gjorde klart svenskuppgiften på lektionen som var satt nu har jag håltimme, sen engelska och sen äre slut för idag. Sköönt! :-)


KVÄLLSTUR TILL KRISTINEBERG

Sitter fortfarande hos Lollo.
Ska alldeles snart ta å cykla hemåt, shit vad drygt de var att cykla så gruvar mig till cykelturen hem.
Upp tidigt imorgon vilket inte alls är populärt från min sida, som tur är slutar jag tidigt å då blire hem å fixa tacos till mig å Antonia å sen hänga med Amanda när hon piercar sig! Ciao :*


DET ÄR ALLTID BRA ATT HA I BAKTANKEN VILKA SOM ÄR ENS ÄKTA VÄNNER OCH INTE

Söndag och jag vaknade vid halv två och sen strax efter två kom Antonia till mig, vi käkade och drog ner på stan och mötte Amanda,Hanna och lite fler folk. Snackade och färgade håret på Henke å Sebbe rosa, kaos men grymt cool färg.
Har precis kommit hem och ska lägga mig i badet och tvätta håret och sen mysa framför Solsidan med Mami med massa gotta. Därefter tar jag cykeln ända till Kristineberg och drar till Lollo ensväng å snackar lite med henne och sen kanske jag hinner träffa enannan god vän innan jag beger mig hemåt.
Skola imorgon och jag är sjukt taggad för den här veckan ska de pluggas, tänkte göra min mentor lite glad och sköta mig efter det nya schemat som jag har fått och i tanke på att studiebidraget kommer i veckan.
Blir tyvärr inlägg utan bilder för har ingen att lägga ut. Hörs :*

NICKI MINAJ - WHIP IT

Halloj!
Satan i gatan vilken seg lördag, ont i huve och helt trött i kroppen sen gårkvällen.
Vaknade redan halv 10, käkade snabb frukost och tog stadslinjen ner till Stan och vidare mot Forsa.
Drog in till stan igen vid två och tog en käk på Hoppes med Amanda,Robin,Antonia å Felicia, mums!
Tog bussen hem vid fyra och sen dess har jag bara tagit det lugnt, pratat med Robin i 1,5 timme och har planer på att dra till kusinerna ensväng och se vad dom gör ikväll. Har lägenheten för mig själv inatt eftersom Mami är borta med jobbet i Sundsvall, känns astomt och känner inte att det är rätta läget för mig att va ensam justnu.
Veckan som kommer äre äntligen sista skolveckan innan det är Höstlov, såhimla skönt och jag har bestämt att sätta ner foten och gå på alla mina lektioner som står på schemat från och med Måndag, verkligen kämpa på sista veckan innan en och en halv veckas ledighet. Blir nog förmodligen Gävle på Fredag efter klipptiden och sen bli kvar där tills dagen efter å drälla runt på stan å köpa mig en ny jacka osv.
Aja, ha en fortsatt bra kväll allhopa så hörs vi :*


KVÄLLEN/NATTEN

Tack allihopa för en grym kväll/natt.
Hade förfest hemma, var 16 pers ungefär och spårade redan vid 7-8 tiden.. Helt sjukt, spytt som en gris, skrattat, gråtit osv!
Vid tie tog vi alla + fler bussen till stan å drog in på G festen, träffade massa underbara personer så trotts urspårning som dock tillhör helgkvällar så har jag haft en kanon kväll och har precis kommit hem och lagt mig och hoppas på att somna trotts den sprängande huvudvärken.
Imorgon är det lördag och mamma åker iväg så som de ser ut nu blire en sleepover hos Antonia imorgon.
Hoppas ni okså haft en bra kväll, puss :*


COLOUR


DRAR NER MOT STAN Å UMGÅS MED BILLY

Efter en superskön hemma dag från skolan drar jag ner mot Stan å umgås med min saknade Billy och hittar på något riktigt busigt i väntan på att Hanna ska sluta skolan å okså komma ner.
Imorgon är det Fredag och det finns inga ord för hur taggad jag är, blir festligheter med lite skönt folk hemma hos mig först innan vi drar vidare mot G ferren. Hel toppen! :-D


I SOMRAS


VINTERN 2011




FAMILJEKVÄLL

Sitter uppe hos grannen och har precis satt igång familjekvällen.
Strax sätter vi igång tv:n och ser på Bonde söker fru å efterlyst sen ska jag gå ner å mysa ner mig i sängen och äta lite chips och dricka lite dricka. Men först blire ett klassiskt balkonghäng med tända ljus och vara i min egna lilla värld för enstund. Haft en riktigt trevlig dag på stan i eftermiddag och en skaplig skoldag, fick massa beröm på matte lektionen. Helnöjd!


FRÅN IDAG


TISDAG

Hallådär!
Blev en hemmadag idag från plugget för min å Antonias del, vi sov till 10 då vi blev väckt av Hanna som knacka,sparka och plinga på dörren i säkert tio minuter innan vi vaknade och fattade vad som stog på ;-)
vi gjorde oss ordning, käkade frukost alla 3 och tog stadslinjen ner på Stan. Körde osminkat idag för var helt orkeslös!
Tog en käk på Hoppes när vi kom ner, gick runt lite och fick med mig en ny Fizzy parfym och ett guldigt partylinne från KappAhl hem, riktigt nöjd!
Tog bussen hem vid 6 tiden och hämtade cykeln och stack direkt till Miriam, käkade god mat tillsammans med henne å hennes Mamma med tända ljus osv. Riktigt mysigt faktiskt!
Därefter tog vi cyklarna till Ica och köpte oss en varsin dricka och nu har jag precis kommit hem och ska hoppa i ett långt superskönt bad, tvätta håret och så innan jag kryper till kojs med lite onyttigheter.
Onsdag imorgon och det betyder att jag har familjekväll, men innan blire stan ensväng och sen hälsa på Mormor.
Ha det bra sålånge å sorry för dålig bilduppdatering! :-)

MY HAIR

Så var klippningstiden beställd så nästa fredag ryker håret och blir axelkort.
Anledningen är för att mitt hår är sjukt tunt och vill att de växer ut tjockt och blir friskt igen så kändes ba som en tvångstanke.
Ingen hårförlängning på bilden!


SKOLAN


HÄRLIG SÖNDAG

Precis inkommen efter en Cykeltur till Ica i höstvädret, sjukt skönt och att göra saker själv i friska luften är hur underbart som helst ibland och kände direkt hur mycket jag behövde den där tiden.
Nu ska jag plocka ihop lite här hemma i väntan på att Antonia ska komma. Sen drar vi igång lite mat innan vi sticker vidare ner mot stan.
Försöker samla energi och tagg till den kommande Skolveckan som börjar imorgon.
Längtar sjukt mycket till helgen, G fest och det betyder att det blir ös om på nytt med lite bra personer vilket var senast på marknan så de ser jag fram emot till hundra procent!
Ikväll är det andra avsnittet av Solsidan säsong 3 satt så blire chips å dip tillsammans med bästa Mami, därefter kommer Lars hit och håller mig sällskap enstund. Ciao :*


CAMPICS


MYSER

Bestämde mig för ett litet eftermiddagsmys och tog fram ost och kex och ett glas cola framför filmen Cockpit, bra start på dagen faktiskt!


VÄNNEN SOM ALLTID FINNS DÄR DÅ LIVET SVIKER, SOM ALLTID KRAMAR OM MIG OCH TAR MIN HAND OCH SÄGER ATT JAG ALDRIG FÅR GE UPP.

Jag är såhimla tacksam att du alltid finns där för mig då jag inte kan hålla tårarna inne, det går inte att skratta såmycket med någonannan som jag gör när jag umgås med dig. 
Tack för att du är den du är! <3


Oldpic.

FREDAGSMYS MED MAMI

Efter en kväll på stan med folk å elände fast dock lite skoj så är jag äntligen hemma och sitter å smsar samtidigt som jag Filmmyser med Mami och svullar lite popcorn å dricker cola med tända ljus. Toppen avslut på denna fredag!


TIDSINSTÄLLT


A GOOD FRIEND I NEVER WANT TO LOSE


HÖST

Precis hemkommen efter en tripp på Ica. Pantade onödiga flaskor som skräpa hemma och köpte två varsinna flaskor cola och höll oss social med Linn L som jobbade alldeles brevid som hade lunch,
Nu ska vi sätta oss och käka och köra på ett klassiskt balkonghäng innan vi sätter på oss varmkläderna och sticker ner mot stan och är där resten utav kvällen å umgås med folk.
En tidig morgon med behövlig ledighet och nu äntligen är det helg och tar nya tag i skolan på Måndag.
Hörs :*


TACOSMYS

Haft en jättemysig kväll i Delsbo med Antonia, Julia J och Emmelie.
Senare på Kvällskvisten hängde jag å Antonia i stan med Nathalie,Amanda,Julia och Lovisa.
Precis hemkommen och vrålhungrig så inlägget blev kortfattat så de ber jag om ursäkt för.
Iallafall så har jag å Antonia min lägenhet för oss själva eftersom mamma är borta tills imorgon så därför bestämde vi oss för att mysa till det lite extra och har fixat Tacos.
Efter käket blire promenad, sen film å sängen och såklart njuter jag av ledigheten imorgon! Hörs :*


EN HISTORIA SOM ALDRIG TAR SLUT

Har känts lite deppigt på bloggen dom senaste inläggen känns det som och så är det inte meningen att det ska vara, men jag är en person med väldigt mycket tankar, besvikelser och väldigt trasig inombords efter dom senaste åren och måste få skriva av mig ibland och så är det för vissa människor ibland när man tillexempel döljer alla känslor eller liknande.
Dom senaste veckorna har jag gått runt med en massa tankar, varit väldigt ledsen och känt av smärtan extra mycket men har tänkt en hel del för mig själv och hållt det allra värsta för mig själv och nu för enstund sen bröt jag samman, började skaka, gråta och blev illa mående och kröp in till toan för att mina ben var helt ostabila och började spy som en gris.
Jag orkar inte pressen, jag är less på att gå runt och känna mig värdelös och otillräcklig som människa. Less på att lotsas må bra och som om allt är okej fast jag i själva verket vill dra härifrån.
Får lixom ingen ordning på mitt liv, gräver ner mig i depression och sorg och bara gråter Såfort jag blir ensam.
Vet inte riktigt hur detta kommer sluta, hittar ingen väg ut.
Vad gör man när man tappar hopp till allt och inte vill något annat en att försvinna från världen?
Hur mycket jag en försöker desto värre blir det..
Önska jag var liten och kunde göra allt bra igen!


FIKA STOPP PÅ BG


LJUVA ONSDAG

Sitter på bussen påväg mot stan med Bästavän, ska ner å träffa Hanna och några och umgås med dom tills ikväll.
Sen blir det hem vid sju och ha familjekväll med Mami å grannen, efterlängtade onsdag!!
Tog en hemma dag från skolan pågrund av trötthet till hundra procent. Skönt vare men imorgon tar jag nya tag innan ledigheten på fredag okså. Hörs mer senare :*


RANDOM


BADMYSER


SOLSIDANMYS

Precis myst med Mami framför del 1 av Solsidan säsong 3 med chips,dipp,popcorn å dricka.
Nu ligger jag i badet och värmer mig lite för hur förbannat kallt det är i lägenheten.
Efter jag har suttit med hårinpackningen enstund och så blire en promenad eller ett klassiskt balkongmys innan jag lägger mig och försöker sova. Upp kl 6 imorgon då och hur det ska gå har jag inga svar på.
Hoppas ni haft en bra helg allihopa! :*


PÅVÄG HEM

Sitter i bilen påväg hem från Söderhamn, hälsat på Antonias mamma, spelat biljard med Alvin och bara tagit det lugnt.
Nu när vi rullar mot Hudik så blir det Donkenkäk på dirren, Gottans!
Ikväll kl 8 sätter Solsidan säsong 3 igång och jag vet inte hur länge jag har väntat och äntligen börjar det ikväll så blir lite onyttigheter framför det och därefter en långt skönt bad innan sängen! Soft söndag och långhelg men dock inte skoltaggad.. Usch!


MOT SÖDERHAMN MED SYSKONEN ÄRFSTRÖM


A PERSON WITH GREAT IMPORTANCE IN MY HEART


LÖRDAGKVÄLL

Halloj!
Vaknade brevid Antonia vid halv ett tiden i ungefär, gick upp och käkade frulle och gjorde oss klar och gick ut och träffade Billy. Va med på nå tipspromenad vid Lokalen och bara tog det lugnt,
Senare drog jag å Billy hem till mig och kikade på en film, Cockpit såklart. Tröttnar aldrig, sjukt bra den är!!
Mot kvällskvisten då klockan blev runt halv sju så stack jag å Antonia ner mot stan ensväng och umgicks med några, åkte hem rätt tidigt och ringde hit Billy och drog vidare för att träffa Jocke.
Allihopa drog till mina Kusiner, körde några vändor Vändtia och bara pratade om allt och ingenting.
Nu håller jag på å donar med datorn och filmöverföring med Jocke och ska strax dra tillbaka till Kusinerna och hämta Billy och bränna ner filmen sen får vi se vad vi hittar på.
Soft lördag i tanke på det gråa och blåsiga vädret, merän så har jag inte att komma med justnu.
Ciao :*

NY HÅRFÖRLÄNGNING


FREDAGSMYS PÅ KINARESTURANGEN


FREDAG

Hallådär och god eftermiddag, jätteskönt höstigt väder ute idag.
Precis kommit från Ica efter ha träffat Anna. Om enstund tar jag stadslinjen ner på stan och sen ikväll blire Kina Resturangen med några stjärnor!
Ikväll kommer även storebror hem och blir hemma hela helgen, tummen upp!
Ser ut att bli en väldigt mysig kväll och blir förmodligen att Antonia kör en sleepover hos mig! :*


NEW POWDER

Var på stan ensväng. Fyndade ett puder från isadora och träffa lite folk, köpte mig en smoothie på BG och va lite social med Ogge, Numelin och Nathalie.
Nu sitter jag hos farmor och kikar på lyxfällan, smaskar popcorn å dricker cola.
När jag kommer hem blire troligtvis en dusch, kika fejan och bädda ner mig och försöka sova.
Imorgonkväll blire mys och äta gott på Kina Resturangen med några av dom bästa och bara umgås. Härligt! :*


BÄR SMOOTHIE


TORSDAG

Sitter hemma med Antonia brevid mig, håller på och gör i ordning mat till henne.
Sov till 2 i eftermiddag och skönt vare. Alltid lika uppskattat med längre ledighet en bara en helg!
Nu ska vi skynda oss och äta och ta bussen ner på stan och umgås med Amanda, och senare drar jag till Farmor och ser på lyxfällan med henne, därefter blire kvällspromenad och sen hem och ta det lugnt om inte planerna blir annorlunda vilket brukar ändra sej ganska snabbt.
Ha det bra! :-)


FAMILJEKVÄLL

Precis hemkommen från kusinerna och om bara några minuter sätter vi igång familjekvällen för denna Onsdag.
Ikväll myser vi till det lite extra med ost,kex, cola å ett glas vin med annat gott och tända ljus.
Hur mysigt som helst!
Grannen har precis kommit ner och nu ska jag dejta balkongen i några minuter innan vi sätter igång.
Drog från skolan efter halva dagen idag, pallade verkligen inte men blev en lyckad bildlektion iallafall och Melissa hängde med mig och kollade hur det såg ut på Broman och hur det var där osv.
Har spenderat resten av eftermiddagen på stan med några och sen enstund av kvällskvisten hos Kussarna med Farmor.
Aja, nu blire familjekväll och bara softa för resten av kvällen och njuta av långhelgen som precis har börjat.
Ledig Torsdag & Fredag + helgen, ska inte klaga. Tummen upp! :-)


NEW EYESHADOW WITH TWO COLOURS


BILD ARBETET KLART


VÄRLDENS FINASTE VÄN



Ett stort tack till denna underbara brud som hjälpte mig å fixa till bloggen.
Kika gärna in på hennes blogg okså: www.orli.blogg.se
Hon delar med sig av en heldel bilder, tänkbara ord och betyder hur mycket som helst för mig.
Inte bara de utan den här fina vännen på bilden är även anledningen till att jag står kvar på fötter här idag.
Puss

MIN FINA ÄNGEL


EN HELT VANLIG TISDAGSKVÄLL MED ANTONIA & FELICIA


NY BLOGGSTART

Från och med nu kommer jag befinna mig här. Efter att bloggnamnet "Johanna" var ledigt och att det är en bättre bloggsida.
Satt ni som följde mig på förra bloggen får gärna fortsätta följa mig här!
Kommer att blogga såmycket som jag hinner, även från mobilen.
Hörs :*


1 OKTOBER


STÄDAT RUMMET

Hallå där!
Kom hem från Stan för ungefär en timme sen och har hunnit städat igenom rummet igen.
Plockat upp alla kläder och sorterat tvätten och vikt resten och hängt in i garderoben och dammsugat satt nu är det fräsct igen, känns skönt. Satt nu har jag tänt lite ljus och sitter å kikar runt lite på datorn medans jag väntar in Antonia som ska komma och hjälpa mig att slinga håret. Blir lite blonda slingor i luggen ba!
Tillbringade eftermiddagen med Malin efter skolan, vi drog till Igge ensväng, drog en käk och sen drog vi på stan igen och träffade lite folk.
Tillsist var jag med Agnes, pratade om en heldel och bara tog det lugnt till min sjuss kom och hennes buss gick.
När Antonia drar hem blire mysig hemmakväll för min del, ett varmt bad och sen film med tända ljus, chips å cola.
Hörs häj :*

RSS 2.0