MYS I SOLEN




MALN MED FINA VÄNNER




Sitter på Maln å myser tillsammans med Julia, Jonas, Tommy, Tobbe, Tobias,Miriam och Wille efter en fullspäckad dag. Skönt att ta det lite lugnt!!

SECONDHAND


Har varit ute i Bjuråker med Mamma idag på loppis/secondhand. Detta var det som jag fick med mig hem och jag är faktiskt supernöjd!!
Är väldigt förväntansfull inför morgondagen för då får jag reda på om lägenheten som jag sökte blir min eller inte, isåfall blire flytt å stök hela helgen.

❤️




IDAG

Idag har jag varit å ätit med Julia och Jonas i eftermiddag. Sen hann jag bara dra hem å duscha sen drog jag å Peter till Sandvalla & spela kubb å brännboll tillsammans med Sara,Jonas,Julia,Agnes & Antonia!
Är så fruktansvärt illamående så blir hemmamys för resten av kvällen.

MORSDAG


Idag har jag varit på Helenedal å hälsat på mormor tillsammans med Peter, moster och mamma å fikat och tagit det lugnt. Sen har jag varit ute å ätit gott, myst med hjärtat å nu väntar jag in Miriam som ska komma till mig!!

JUST NU


Laddar upp lite tillsammans med Melissa i väntan på fina vänner!!

MIN FREDAGSKVÄLL

Ikväll har jag å Melissa varit nere vid Borga och umgåtts med de här tre. Riktigt skönt att bara sitta å prata och få skratta av sig litegrann. Inatt får jag även sällskap av Melissa som kör en sleepover här, så den här kvällen avslutar vi med chips,dip å lite spel.

PERFEKT FREDAG



Gick ner till Hanna och solade med henne i förmiddag i någon timme å njöt av det underbara vädret. Sen fick vi idén om att åka iväg och ta oss ett dopp ute i Idenor för att det blev så fruktansvärt varmt, var såå värt det!
Nu ska jag ta en svalkande dusch å göra mig klar lite smått å sen har jag lite planer för ikväll. Puss 

HOCKEY TIME


Har laddat upp med en massa gott till Hockeyn med Mami å Miriam. Nu är det upp till Sverige att visa vad dom går för!!

LÅNGSJÖN

Har varit i Idenor tillsammans med Miriam i eftermiddag och solat,badat å haft det hur bra som helst. Det var ovanligt skönt i vattnet faktiskt å en sak är säker och det är att vid ett sånt här bra väder mår man såhimla bra och har mer energi en andra dagar.

FRÅN IDAG

För två veckor sedan var jag i Turkiet och kunde bada och vara ute i enbart bikini utan att frysa, lika så här hemma i Hudik idag, häftig känsla och jag hoppas verkligen på att vädret håller i sig för nu känns sommaren väldigt nära å jag är så taggad!!
 

MÖLJEN



Myser i solen med mamma å Peter med en smarrig glass. Så underbart väder!!

EN SNYGG OUTFIT


Skulle inte tacka nej till denna outfit när det har blivit lite varmare ute, åh!!

4 KM'S KVÄLLSPROMENAD


Precis kommit hem efter en promenad i slingan med Peter å Miriam. Skönt att få komma ut i friska luften vilket händer allt för sällan nu mera. 
Tidigare idag var jag iallafall på Enig å därefter var jag och kikade på en lägenhet, håller tummarna på att den blir min för isåfall flyttar jag å Peter redan den 1 Juni!!

MIN LIVSGLÄDJE


Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar min pojke. Finns ingen som gör mig så lycklig som han gör. ❤️

MYS MED HJÄRTAT

Ikväll har jag myst i ett varmt skumbad med bra musik å bara tagit det lugnt. Nu myser jag tillsammans med Peter hos Farmor i väntan på att finalen av Talang Sverige ska börja. Bra avslut på den här veckan!!

SÖNDAGSMIDDAG


Våfflor med glass, tyckte det var passande till det soliga vädret.

IGÅR


Började kvällen med att grilla hemma hos mig tillsammans med Peter å Louise, efter maten drog jag och L vidare till Maja å umgicks med henne å Angelica innan allihopa drog på Hogges.  Träffade lite folk å hade faktiskt trevligt, innan det var dags att dra hem så träffa vi Robin, Melissa å Hanna. 
Mår som förtjänat idag men får faktiskt skylla mig själv. Har precis varit å ätit flötmat med Pappi och innan det hittas på saker idag blir det städning för fullt!

HON SOM STÅR MIG NÄRMAST HJÄRTAT


Världens bästa vän, Louise Söderberg ❤️

11:39


Har precis kommit hem från ett möte på Arbetsförmedlingen. Skaplig information och direkt efter samtalet sprang jag in på H&M å köpte en ny Deo och sol puder. 
Resten av förmiddagen tänker jag ligga å vila i väntan på att Peter ska komma, sen får vi se vad resten utav den här fredagen har att erbjuda!!

HAMNEN




EN BRA TISDAGSKVÄLL




Ikväll fick jag och Peter idén om att dra ner till Hamnen å ta med oss Miriam och mysa med några groggar, mashaller å en filt. Vi har det verkligen jätte mys å pratar om allt möjligt. Bra tisdag!!

LATEST


LUNCH MED JULIA


Självklart träffar jag Julia först av alla sen jag kom hem från utlandet. Som jag har saknat henne!!

BACK IN SWEDEN


Tillbaka i Sverige efter en grym vecka i Alanya med kusin Frida å Evelinorna som vi lärde känna där borta. 
Var en massa strul igår, planet var 8 timmar försent så vi fick bo på ett hotell en extra dag kan man säga. Har aldrig sett ett så fräscht och lyxigt hotell någongång, riktigt värt att planet blev sent ändå. Sov hela flygresan hem sen stannade jag i Uppsala och käkade med Frida å Daniel innan jag tog bussen mot Gävle. Nu sitter jag på tåget och är i Hudik om ungefär 20 minuter där Mami å älskling står och väntar på mig. Som jag har saknat dom!! 
Längtar redan tillbaka till Alanya men självklart är det skönt att komma hem okså.

VÅRAN SISTA UPPTÄCKSFÄRD






Varit ut på våran sista lilla upptäcksfärd idag eftersom det bara är 3 timmar kvar tills vi åker mot Antalya och tar flyget hem till Sverige senare ikväll. 
Har haft en grym vecka med en massa skratt, festligheter,bad å god mat. Ska bli skönt att komma hem men kommer absolut att längta tillbaka!!

ETT HALVT ÅR TILLSAMMANS


Idag firar jag och hjärtat ett halvt år tillsammans. Ska pussa sönder honom när jag kommer hem igen, som jag har saknat honom under veckan!!

MIDDAG



ALANYA




TILL MITT HJÄRTA


Köpte en Lacoste tröja å en One million parfym till Peter idag. Kan va gullig ibland jagå!! Hihi

NYTT IDAG



LATEST





GALET IGÅR






THIS EVENING





KVÄLLEN IGÅR


Vi hade faktiskt en jätte trevlig kväll igår tillsammans med Evelina å Evve som vi har lärt känna på hotellet som är från Falun. Vi satt å drack drinkar vid poolen i några timmar innan vi gick till en Club. Kom hem strax efter tre inatt och var helt slut å somnade direkt. Idag är det lite mulet men väldigt varmt så idag har vi shoppat ännu mer och nu blir det ett dopp i poolen. Puss

REDO FÖR KVÄLLENS BRAVADER


Sitter på hotellet och dricker en varsin drink å laddar upp lite smått inför kvällen. Inte för att skryta men guud så bra vi har det!!

SHOPPAT IDAG



Två Michael kors väskor + plånbok. Å sist men inte minst, en klocka av Marc Jacobs. Så jävla nööjd!!!

ALANYA DAG 1



Var en lång resa igår och jag å Frida var jätte trötta när vi kom fram, ändå somnade vi inte förens halv fem imorse. Låg och skratta å var allmänt övertrött. Nu sitter vi vid poolen och softar i väntan på lunchen. 
Idag tänkte vi ta en rundtur på stan å kika lite och ikväll blir det några drinkar och eventuellt puben!! Mår jävla bra hääär 

HEJDÅ SVERIGE


Alldeles nu lyfter planet mot Alanya, ska ha världens bästa vecka tillsammans med kusin Frida!!

LUNCH STOPP



MOT ARLANDA


Väskan packad, nervositeten tar över och jag har precis pussat pojken min hejdå. Hur ska jag klara mig utan honom en hel vecka efter att ha fått varit med honom konstant i ett halvt år nu? Åh :(
Men en sak är säker å det är att jag å Frida kommer ha en toppen vecka med sol, bad å festligheter. Klockan 6 ikväll lyfter planet mot Alanya. Kommer hålla mig uppdaterad på bloggen under veckan så mycket jag kan å dela med mig av en massa bilder. Ha det så bra i Sverige så länge allihopa!!

FASHION




HIMMEL BLÅ HIMMEL BLÅ


Har precis landat hemma i hudik efter att spenderat Valborg i brännås hos Peters föräldrar. Nu blir det städning innan vi gör oss klar för ikväll blire Kubb å umgås med Julia, Mattias, Jonas & Linus. Puss!

RSS 2.0