ENSAM TID

Precis kommit ur en superskön dusch efter en eftermiddag/kväll på Birsta.
Fick en stor klump i magen påvägen hem och börja känna mig väldigt nere, vill bara skrika men samtidigt gråta. Har heller inget riktigt svar på varför heller, alla tankar tar kål på mig och gör mig helt förvirrad. Kommit in i en sån där period då jag bara skiter i allt så jag kommer troligtvis ta en hemma dag från skolan imorgon, känner att jag måste hämta mig lite extra.
Aja, i Sundsvall hittade jag inget alls faktiskt så blev bara en tröja för ynka 99kr.
På min ensam tid nu ikväll bestämde jag mig för att överdriva lite med onyttigheterna som ni kan se på bilden nedan.
Får se om jag orkar med en promenix sen innan sängen!


NEW JACKET


MOT SUNDSVALL

 Nu åker vi och hämtar upp Antonia och drar vidare mot Sundsvall till Birsta och shoppar.
Äntligen har min nya skinnjacka som jag beställde kommit okså så att imorgon bär det iväg å hämta den. Toppen!


DELSBO

Sitter och väntar på bussen hem efter en mysig kväll.
När jag kommer hem ska jag tända lite ljus, mysa ner mig i sängen och dricka lite bubbelvatten i hopp om att få somna i tid och orka upp till skolan imorgon.
Senare imorgon eftermiddag sticker jag till Sundsvall med mamma och tar en hel dag med henne å shoppar lite.
Sen på kvällen om vi inte kommer hem så jätte sent sticker jag till Amanda och kör på en klassisk myskväll med henne å Antonia.
Hoppas ni har haft en bra dag allihopa! :*


LET YOUR HEART BEAT FOR BEAUTIFUL THINGS.

Efter en lång superskön dusch och en promenad på en halvtimme tänkte jag slänga in ett sista inlägg för dagen och ge er tips om 4 låtar som peppar upp en riktigt ordentligt.
Den andra videon, Altså Astrologen av Darin är mer till t.e.x då jag känner för att kanske gå en promenad när jag är ledsen eller deprimerad på något sätt. Då tycker jag att den låten hjälper mig väldigt mycket till ny energi och positivare tankar.
Tänk hur mycket musik egentligen kan göra, det är precis som människans bästavän då man känner sig nere eller riktigt taggad till något. Den kan hjälpa en människa på flera olika sätt. Hjälpa en att minnas fina stunder och så vidare tillexempel. Sjukt men sant!

Nu blir det något Beck avsnitt innan jag lägger mig för sängen. Skola imorgon och upp tidigt.
Kan inte säga att jag är taggad men nu är vi ju äntligen inne i sista veckan sen har vi ledighet i en och en halv vecka då vi kommer få chansen att slappna av och kunna sova ut så mycket vi bara kan. Även att vi får mer tid över till att hitta på roliga saker tillsammans med dom personer som gör oss lycklig och det är ju aldrig fel.
Godnatt! :*





 

NYTT

Blev ensväng på stan idag eftersom mitt underhåll rullade in på kontot. Blev lite shopping och nöjd är jag!
Nu ska jag å Miriam dra iväg och äta pizza och ta en promenad till ica. Puss :-)



SUNDAY

Kör på ett litet Söndags mys med Antonia.
Nu ska vi knapra i oss lite morötter och god dipp till och köra ett litet Beck maraton vilket känns sjukt längesen.
Sen har vi lite planer för senare ikväll å inatt. Känns skönt att bara ta det lugnt i tanke på hur mycket plugg som står i fokus till veckan eftersom det är sista veckan innan lovet. Storebror är okså hemma och det är ju ett stort plus för då kan jag få sjukt mycket hjälp med arbetet och äntligen få chansen att känna mig lite tryggare när jag är hemma. Toppen!


MYS BAD HOS VIKANDER


BUS


LÖRDAG

Sitter hos Ärfströms och kikar på Melodifestivalen med en massa gott.
Jag å Antonia agerar barnvakt ikväll och myser till det med småttingarna.
Om enstund kikar även Olof och Amanda förbi enstund om det inte blir att vi drar dit senare.
Kör en sleepover här tills imorgon och bara tar det lilla lugna, riktigt härlig lördag!


MYS MED BÄSTAVÄN

Jag å Antonia har haft det jätte mysigt nu mot nattkvisten eller vad man ska kalla det. Vi har pratat om allt mellan himmel och jord. Badat skumbad, ätit god mat och bara tagit det lugnt helt enkelt.
Var meningen att vi skulle baka kladdkaka okså men bestämde oss fort för att gå och lägga oss istället och bakar och gör det mysigt imorgon eftermiddag istället.
Så glad att jag har dig min stjärna!
Puss å Godnatt från oss :*


FREDAGKVÄLL

Påväg hem efter att ha umgåtts med några goa polers.
Åkte hem lite tidigare en planerat för att jag har sån tur att jag får sova med min bästavän inatt. När vi kommer hem till mig blire till att baka något gott, poppa popcorn och bara mysa. Bra fredag!


DU VÄLJER SITUATIONEN PÅ EGEN HAND.

Vaknade vid halv två i eftermiddag och snabbade mig och tog en kopp Oboy innan jag sprang till bussen och drog vidare till Delsbo.
Ikväll då jag kom hem traskade jag iväg till Miriam och umgicks med henne enstund.
Nu umgås jag med min finaste vän Billy, får se vad vi hittar på.
Skola imorgon iallafall och blir till att ta med matte boken och lite svenska blad och plugga ikapp efter det jag har missat den här veckan.
Har inte så mycket mer att komma med just nu en att det uppskattas riktigt rejält att det är helg snart och att det sen är sista veckan innan Sportlovet. Puss!


PLOJ


20 FEBRUARI

Spenderat min kväll hos Miriam och är fortfarande kvar. Har dansat som idioter, dunkat musik, ätit kvällsfika, spelat kort och bara utnyttjat våran sjuka humor på bästa sätt.
Om enstund ska jag börja traska hemåt, men innan ska jag möta Billy ensväng. Puss :*


THIS FEELING


DU BYGGDE,BYGGDE UPP & DU RIVDE, RIVDE NER.




God eftermiddag på er allihopa!
Somnade jätte sent inatt, låg och skakade som en idiot och tårarna bara sprutade så min underbara vän Miriam kom och mötte mig då klockan var halv ett inatt ungefär så jag fick följa med henne hem i några timmar för att slippa vara själv, tack för det och för att du alltid finns där då jag bryter samman. 
Kom inte upp till skolan heller och hade ingen större lust för nattens motgångar, påengång då jag kom hem efter att jag hade varit hos Miriam fick jag kramper och börja spy. Ingen vidare rolig känsla!
Aja, iallafall så är jag precis hemkommen efter en hel eftermiddag på stan med min finaste vän Billy. Innan jag träffade honom och drog och käkade så umgicks jag lite med Lollo å Henke ensväng, å sen med Kim och Agnes.
Innan jag traskar iväg på Ica och till Miriam så ska jag ta disken. Får se om jag tar en promenad med Tobbe innan jag drar vidare till Miriam. Men annars så blir resten utav min dag/kväll väldigt lugn och jag har bestämt mig för att ta en hemma dag imorgon okså för att hämta mig lite och ta nya tag på Fredag och sista veckan innan lovet.
Psyket är sisådära just nu, mycket runt omkring och mycket nytt som dyker upp och gör mig helt förvirrad. Tur att man har så bra vänner som stöttar en genom det svåra och som tar sin tid å lyssna och gör allt för att försöka få en på bättre tankar och till ett leende. Ni är bäst!



KOMMER ALDRIG GLÖMMA VÅRA FINA STUNDER OM DETTA VERKLIGEN ÄR SLUT NU.


THINGS

  • Jag har växt otroligt mycket som människa under dom här åren under mina obeskrivligt svåra tider. Man lär sig väldigt mycket samtidigt som man känner att man nått botten på värsta sätt.

  • Jag är så otroligt nöjd över alla finfina vänner jag har vid min sida, kunde inte ha fått bättre.

  • Jag blir väldigt lätt irriterad och på dåligt humör, under dom tillfällena är det lika bra att låta mig vara.

  • Jag stör mig riktigt mycket när man skriver med någon och sen när man slutar att svara/är upptagen med annat och att den andra då bara fortsätter med en massa nytt konstant tills man svarar. Har man valt att inte svara för att man kanske inte orkar. Då äre så, då får man väl heltenkelt vänta.

  • Jag har fått akut psykhjälp och gått igenom en hel jävla resa under dom 3-4 senaste åren och ingen har haft en aning om hur jag egentligen har mått.

  • Jag tar tabletter/medicin varje morgon för mina Depressioner.

  • Jag är så mycket säkrare i mig själv nu en förut, tar ingen skit av nån och har väldigt lätt för att tala om vad jag tycker och tänker.

  • Det bästa jag vet är att sjunga, men sjunger dock inte lika mycket längre som under tidigare år. Älskar att stå inför publik med 100pers +. Bästa känslan!

  • När jag har pluggat klart tänker jag gå en utbildning där jag tänker kämpa arslet av mig för att kunna bli det jag helatiden drömt om sen 2007. Securitas vakt/ordningsvakt.

  • Jag har väldigt dåligt självförtroende och självkänsla men försöker jobba på det så mycket jag kan. Alla är fina på sitt sätt hur man en väljer att gå runt och se ut/klä sig osv.

  • Jag är så otroligt missnöjd med mitt utseende/kropp. Kan ställa mig helt random framför spegeln och bryta samman för hur ful och tjock jag är och känner mig.

  • I höstas gav jag Broman en chans och det är ett utav det bästa val som jag har gjort i mitt liv, trivs bättre en vad jag gjort någonannanstans tidigare och har hur bra lärare som helst som förstår min skolsituation sen all frånvaro pågrund av mitt psykiska mående.

  • Jag har humörsvängningar konstant. Ena sekunden kan jag vara helt galen och på toppen humör, ena sekunden är jag skitförbannad/irriterad eller ledsen/nere.

  • Störmoment: Folk som beskriver sig själva som ärlig och får det att låta som om hon/han vore bättre en alla andra fast dom i själva verket är minst lika falsk som dom beskriver andra personer - Vakna och tänk om. 

  • Det finns enbart 2 personer på denna jord som jag verkligen skulle kunna offra mitt liv för.

  • För mig är ensam tid väldigt viktigt, tar en promenad för mig själv med musik i öronen nästan varje kväll/natt innan jag går och lägger mig å försöker samla på mig ny energi.

  • Är väldigt kräsen då det gäller mat, väldigt dålig på att äta och känner nästan aldrig någon som helst lust till det heller. Blir för det mesta väldigt illa mående och spy färdig då jag äter något mer en frukost.
  • Jag har dom jag behöver vid min sida för att klara av livets motgångar och underbara leenden från 2 håll som ger mig energi gånger tusen. Så tacksam!


LET ME LOVE YOU TO THE END


WE ALL KNOW HOW YOU WORKS

Haft en jätte mysig dag och bra start på veckan.
Känns på engång att det är ny vecka för fy satan vilket humör jag har varit på i helgen och fattade tillslut att jag varit sur/arg och nere helt i onödan utan anledning egentligen. Surt!
Aja, sov över idag och höll på att missa bussen då jag skulle iväg okså, hann inte ens äta.
Iallafall så gick jag direkt till engelskan och det gick hur bra som helst så gick därifrån med ett leende på läpparna och andades ut riktigt ordentligt.
Efter skolan gick jag å Agnes till Louise ensväng innan vi drog ner på stan och umgicks med Hanna och Antonia. Tog en kopp kaffe på 24an eftersom Amanda har praktik där, satt och pratade och tog det lugnt heltenkelt.
Kom hem för ungefär en timme sen och har hunnit värmt upp mig med ett kokhett bad, nu väntar jag på att Mamma ska komma hem så jag kan få lite pengar. Sen drar jag å Miriam på ica och ännu senare sticker jag å Mami upp till grannen och är där enstund ikväll.
Bra måndag!


REBECCA & FIONA - TAKEN OVER


"DET STÖRSTA MISSTAGET JAG HAR GJORT I MITT LIV NÅGONSIN VAR DAGEN JAG SLÄPPTE DIN HAND & LÄT DIG GÅ."

Sämsta helgen på ett bra tag iallafall.
Varit obeskrivligt trött, varit på skit dåligt humör konstant hela helgen och känt mig allmänt rastlös även fast jag gjort saker och hållt mig sysselsatt.
Kom hem från Miriam strax efter halv tre inatt, blev en bra kväll ändå faktiskt för jävlar vad vi garva.
aja, ligger justnu i sängen och känner mig hängig och sur och har gjort det i cirkus en timme nu om inte mer.
Har ingen som helst lust till nånting, vill bara stänga in mig nånstans och aldrig mer komma ut. Usch, om bara den här helgen kunde ta slut nångång!


VÄRLDENS BÄSTA VÄN

Har umgåtts med Billy hela kvällen, vi var hemma hos mig först enstund innan vi drog till Farfar och käkade gott med han å Pappa. Senare planerade vi Partay men slutade med att jag drog hem för jag fick så sjukt ont i magen.
Tänker istället avsluta kvällen med lite mys hos Miriam med lite onyttigheter blandannat, puss! :-)


MYS LÖRDAG

Sitter och tjockar i mig lite och väntar på att Billy ska komma hit ensväng å umgås med mig ettag innan jag drar vidare på Resturang och äter gott å bara myser.
Älskar den här dagen, bara lugnt och utan massa stress!


FREDAG KVÄLL

När man ser alla Party bilder på Instagram osv ångrar jag mig någolunda att jag inte hakade på altså.
Aja, ska inte klaga eftersom jag har haft en suvverän kväll endå fast med släkten å familjen.
Tidigare idag då kvällskvisten närmade sig tog jag en kvällspromenad med Tobbe och lättade hjärtat lite innan jag drog vidare å umgicks med Elin å Miriam enstund innan jag å Mami åkte och hämtade Storebror på tågstationen. Direkt då vi kom hem drog vi till Kusinerna och blev där ända fram tills nu. Har pratat gamla minnen, skrattat, ätit god saker och bara varit tillsammans allihopa helt enkelt.
Nu blire sängen ganska direkt, finner inga ord för hur trött jag är. Uppdaterar med något mer intressant imorgon! :-)

FRIDAY

På stan med Fredrik och Elias och väntar på att Antonia ska sluta, sen möter vi Amanda å går och tar en fika. Mys!


MYSER

Istället för onyttiga chips bestämde jag för att mumsa morötter och dipp. Så sjukt gott!
Avslutar alla hjärtans dag med enbart mys och tid för mig själv och försöker hitta skoltagget tills imorgon, puss!


ALLA HJÄRTANS DAG

Vaknade av att detta låg på köksbordet. En gullig alla hjärtans dag present av Mami.
Gjorde i ordning lyxlunch innan jag gjorde mig klar. Drog på stationen och mötte Jonas och tog bussen till Delsbo, fick även sällskap av Adde. Längesen man träffade honom så det var riktigt trevligt faktiskt.
Nu sitter jag på vägen hem och tänker mysa till det lite extra då jag kommer hem som ett avslut för den här dagen.
Imorgon äre fredag igen och helgen för mig blir väldigt lugn, Storebror
Kommer hem å hälsar på han okså och pappa kommer hem på
Lördag som varit borta i utlandet sen 5 veckor tillbaka.
Uppdaterar mer om enstund. Hoppas ni haft en mysig dag allihopa! :-)


13 FEBRUARI 2013

Umgås med min tösabit, har precis varit ute på en promenad till Ica å skönt vare kan jag säga.
Nu står hon så duktigt i köket och tog min disk medans jag dunkar musik och gör mig klar.
Om enstund drar vi på stan, ska på ungdomsmottagningen och ta P-spruta å därefter kikar vi om det finns nå folk ute.
Ikväll har jag bestämt med Miriam att vi ska umgås, får se vad vi hittar på för skoj.
Hoppas ni mår bra allihopa! :-)


PATRICK DESIRE & DOOKY MACKEY - ONE DESIRE

Mycket att oroa sig över nu, först Mormor och nu Farmor som ligger på sjukhuset för ännu ett blödande magsår och kommer få gå igenom en av samma operation igen. Att man aldrig ska få kunna ta det lugnt och koppla ifrån riktigt ordentligt innan nästa bekymmer sätter igång. Är så fruktansvärt rädd att missta dom 2 från min släkt som står mig närmast mitt hjärta. Var och bäddade ner Mormor tidigare ikväll med Miriam och kikade då hon var i sin egna lilla värd enstund, då vi skulle gå tog hon mig i handen vilket glädje mig riktigt otroligt.
Håller iallafall tummarna för Farmor okså att hon mår bra och får den vård hon behöver och sen att hon får gå och prata med någon som kan rädda henne från alla hennes bekymmer och det som trycker ner henne. Har varit jobbigt att behöva se henne så ledsen under den senaste tiden och få sitta och gråta med henne samtidigt som man kramat om henne för att hon mår så pass dåligt psykiskt, såhimla hemskt att se, gör riktigt ont i mitt hjärta att se ens nära och kära må dåligt, ett utav det värsta som finns.
Nu sitter jag med taggningsmusik och försöker rycka upp mig lite samtidigt som jag skriver på KIK med en av mina finaste vänner Felix. 


THIS WEEKEND

Kan inte beskriva med ord hur jävla bra helg jag har haft. Har mått hur bra som helst och spenderat den med enbart bra folk som får mig att le då jag helst vill gråta. Är så himla tacksam för alla bra personer jag har vid min sida, det känns så otroligt bra när man har dom man behöver vid sin sida för att klara av livets kämpiga stunder och för övrigt så har jag dom bästa vännerna, kunde inte ha önskat mig bättre det är iallafall en sak som är säker.
Imorgon tänker jag iallafall utnyttja studiedagen och sova ut riktigt ordentligt, ta det lugnt hemma och bara va i min egna lilla värld tills jag packar och drar till gymmet med Angelica och köttar riktigt ordentligt efter allt onyttigt i helgen. Ser ut att även bli en riktigt bra morgondag!
Puss :-)


FORSA

Är hos Vikander och umgås med mina två favoriter. Ligger i ett bad med tända ljus, iskall cola och bara njuter.
Kunde inte fått en bättre Söndag en såhär!
Åker hem någon gång ikväll och då drar jag nog direkt till Miriam tror ja, given studiedag imorgon! :*


GÅRKVÄLLEN

Mår som förtjänat idag men det äre fan värt i tanke på vilken superkväll jag hade igår med bara bra folk.
Studiedag imorgon vilket är ett stort plus från min sida.
Nu blire laga mat, upp till grannen som fyller år och plocka lite här hemma.
Hörshäj!


IKVÄLL SKÅLAR VI

Om bara ynka 5-10 minuter sticker jag iväg till Angelica och sen drar vi vidare på Party och välkomnar dimman.
Så sjukt taggad för kvällen och hoppas den har bara positiva saker att erbjuda, ännu senare blire Hogges med gott folk!
Förvänta er ett fet bildcollage imorgon, ha en bra kväll allihopa för det ska jag ha! :-D

 

TAR VARA PÅ ALLA STUNDER JAG FÅR TILLSAMMANS MED DIG.

Jag har funnit han som får mitt hjärta att slå ett extra slag, som ger mig en otrolig känsla i hela kroppen.
Det måste ha varit ödet att du och jag träffades från första början. När man tror man ska gå under så snart som möjligt känns det bara helt omöjligt att något så fint kan dyka upp och förändra ens synvinkel på livet totalt och få en att känna att man flyger bland molnen.
#Glad

DELSBO

Sitter på bussen påväg hem från en hel kväll i Delsbo med underbara personer.
Har suttit med grabbarna grus och spelat poker, andra kortspel, guitar hero och Wii å sen bara myst och umgåtts. Riktigt nöjd över kvällen och bjuder på 4 random bilder bara för att. Pussisar! :*


FREDAG & HELG


Hallå!
Dålig uppdatering jag vet men nu när det är helg lovar jag att det bli ändring på det.
Tvekade imorse om jag skulle dra till skolan eller inte men gav mig fan på det hur trött jag en var eftersom jag somnade vid 5 imorse.
Drog dit helt opluggad och skulle sätta igång med Svenska nationella del 2, gav upp efter bara 5 minuter och bestämde mig för att gå ut och hämta mig lite, fick världens kick och gick tillbaka och skrev det som kom och gjorde mitt bästa. Vet inte hur det kommer gå betygsmässigt men får väl se, huvudsaken är att man gör sitt bästa tycker jag. Sen kan man inte göra något merän så!
Stack till Louise enstund efter skolan, vi satt och pratade om allt och ingenting, gosade lite med lillvoffsingen å så.
Nu ska jag ställa mig å laga mat och därefter diska innan jag ringer Wille och pratar ihop oss om morgondagen.
Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt så har bestämt att ta bussen till Delsbo på kvällskvisten och spendera min kväll där. Studiedag på måndag, härligt!!
Puss :-)

EN SAKNAD, EN SORG.

Att veta att du inte känner igen mig eller Mamma längre gör så otroligt ont. Du som varit med oss sen jag låg i vaggan, varit med varje julafton, födelsedagar och bjudit hem oss på mat nästan varje Söndag.
Hon som alltid varit hjälpsam, omtänksam och accepterat mig för den jag är. Hon som alltid kramade om mig och förklarade för mig hur fin jag var som jag är osv. När jag tog din hand och du sa: Vi hörs idag så höll tårarna på att komma.
Allt gick så otroligt fort, nu är det snart ett år sen du åkte på den där skiten och blev till en heltannan person som inte ens vet vad det är för dag, att du inte bor hemma längre, vad du pratar om eller vilka som finns kvar vid liv längre och inte.
Sitter och gråter medans jag skriver, jag orkar inte se längre. Jag vill bara att du ska bli den du var, att den där sjukdomen försvinner så du är tillbaka till riktiga verkligheten igen. Varje gång jag ska somna på kvällen är jag så jävla rädd att något ska hända dig, att du somnar in och aldrig mer vaknar, det är ett utav det värsta som skulle kunna hända. Under alla år som släkten på Pappas sida gått bakom min rygg, det var bara du och moster från min släkt fast på Mammas sida som vi har kontakt med som verkligen såg/ser mig som något alldeles extra och som aldrig har jämfört mig med min Brorsa. Jag blev alltid så otroligt glad av dig, nu finner jag inga ord att beskriva hur jävla tungt det känns att se dig när det blivit som det har blivit. Skulle du lämna mig, vet jag inte vad jag skulle göra. Skulle aldrig klara av det här förbannade livet om du försvann. Jag älskar dig min fina Mormor, är såhimla orolig för dig. 

NYTT PARTY LINNE

Tyckte det var på tiden att slänga in ett inlägg och nu när jag en gång för alla sitter vid datorn okså.
Har skaffat mig ett nytt party linne som legat i mammas garderob och skräpat ett bra tag och passade mig perfekt så på Lördag så tänkte jag att jag skulle inviga det.
Somnade skit sent inatt för att jag låg och spelade, skrev på KIK å sms. Det gjorde så att jag inte kom upp imorse och missade Nationella, så jävla typsikt mig. Menmen, får göra det enannan dag istället och tagga till nästa på Fredag som vi ska ha. Segt!
Aja, nu mot kvällskvisten stack jag å Angelica till gymmet, tränade inte lika hårt som andra gångerna eftersom båda har otroligt ont.
Nu ska jag käka och ta ensväng till Farmor och hålla henne sällskap!


BORING

Har helt tappat suget till att blogga, funderade ettag idag om jag skulle lägga ner totalt men det vill jag inte heller.
Grejen är att jag är så dålig då det gäller å knäppa kort och uppdatera med bilder, det går bra ettag och sen blire lika tråkigt och värdelöst igen. Jag ska bättra mig, de ska jag. Men till helgen kan ni förvänta er bilder iallafall för då blire till att umgås med bara bra personer å festa och ha kul och eventuellt en krogrunda.
Tills dess äre bara träning, umgås med bra folk och gå i skolan som står i fokus för min del innan helgen!
Gick inte bra alls i skolan idag iallafall, kände mig såhimla sprallig och allmänt dryg så jag struntade helt enkelt i min lektion och bara gick runt osv. Tar nya tag imorgon, sista dagen innan nationella. Buhu, så förbannat skoltrött!
Nu håller jag på och lagar mat,lyssnar på musik och gör mig klar för sen tar jag 15:05 bussen från stan till Delsbo och spenderar min kväll där! 

MÅNDAG

Igår kväll var jag och Angelica på gymmet och tränade som två as och idag har jag träningsvärk i både mage och muskler.
Har inte varit hemma något idag så har inte alls haft tid att blogga!
Kvart över elva tog jag och Angelica bussen ner till Stan från skolan, mötte Peah,Bea,Amanda,Agnes & Kim och bestämde oss för att ta en käk. Gick runt lite på stan innan Julia okså kom ner. Blev lite smycken eftersom det var rea på ur&penn, riktigt nöjd.
Iallafall så har jag,Lollo,Angelica & Julia spikat in Lördag och planerat inför Festligheter, hur bra? grymt bra.
Även att jag och Mami precis har beställt den där skinnjackan jag la i collaget i inlägget nedan men som kommer om typ 3 veckor men endå, fetnöööjd!
Kapar gymmet ikväll och istället äter god mat och myser på lite med Mami innan jag sticker iväg och umgås med Miriam å Maja. Puss :-)


INSPO

Kikade runt på olika sidor igår och blev helt tok inspirerad och galen och ringde Mamma på direkten så imorgon har hon lovat mig att jag ska få köpa hem litegrann, tänkte beställa hem det som mest lockar mig och det är nog dessa som jag valde att ta med på bilden. Gash, älskar verkligen att handla in en massa nytt och speciellt nu när snart våren och sommaren är påväg. Den perfekta vår outfiten enligt mig! 


PLOJ MED BÄSTA ELIN

Fick chansen att umgås lite med fröken Kühne ikväll och såklart blev vi på flum humör direkt och började sätta igång med en massa knas. Här har ni en brud som vet hur man gör för att få en på bra humör!!


FORSA PART 2


WILL SPARKS - AH YEAH

Är i Forsa å umgås med två av mina favoriter. Vi har laddat upp inför massa go saker och kör på en riktig mys eftermiddag och kväll.
Tänkte tipsa om låten jag skrev på rubriken, sjukt bra med basen igång!
Nu ska vi busa vidare, hörs mer sen. :*


23:10


Har precis ätit riktigt god mat, kände att kvällsfika var inte det jag behövde utan ställde mig och gjorde lite lyx istället.
Nu sitter jag och kikar Facebook å lyssnar på musik medans jag smsar med en person som betyder väldigt mycket för mig, därefter säger jag godnatt och hoppas på en lyckad morgondag.
Trevlig helg allihopa! :-)

FREDAG

Körde på ett lite mindre gym pass idag. Blev bara en timme för varken jag eller Miriam hade ingen som helst lust eller kände oss taggade, men slet hårt under den timmen det gjorde jag så att kom hem nöjd iallafall. Nu sitter vi hos Miriam och kikar på film, sen blire hem och bara ta det lugnt och mysa och hoppas på att humöret är mer åt det positiva hållet imorgon. Puss!


RSS 2.0