1 DECEMBER



Ny månad & nya tag.
Sista månaden för det här året och i den här månaden är det riktig vintertid, julafton å Nyår.
Längtar som en tok tills dess och verkligen få ösa på och välkomna 2013.
Igår var jag på Lokalfest på Östanbräck som mina fina vänner Tobbe å Wille hade fixat, riktig seg början men ju senare det blev desto mer galenskaper blev det, hade faktiskt riktigt trevligt i slutet.
Träffade även min otroligt fina vän Dennis som kom dit efter ettag, drog hem då klockan var efter ett nångång och var hemma vid halv 2 inatt.
Vaknade för en & en halvtimme sen ungefär och har hunnit varit på Ica och pratat en halvtimme med Robin i tele, nu ska jag vänta in Pappa som ska sjussa mig till Donken för ett litet Lördagskäk.
Senare får vi se om jag åker till Forsa å sover över hos Antonia inatt eller om hon kommer hit, annars blir det nog ganska lugnt för min del idag & ikväll.
Julskyltning imorgon i stan vilket enligt mig ska bli superkul, sen taggar jag skola på Måndag då jag ska försöka reda upp lite innan jag går vidare och försöker fokusera på skolan till hundra procent igen.
Hörs, ha en bra dag i snövädret allihopa :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback