HAPPINESS

Har haft en helt otroligt bra kväll i Delsbo med dom bästa som alltid lyckas få en på bästa humör.
Hela min dag har bara känts helt åt pipsvängen med humöret, varit skit irriterad och less men såfort jag kom dit så ändrades allt och jag blev helt plötsligt jätte glad och det tackar jag er för mina stjärnor! 
Ikväll blev vi bjuden på fika,spelade wii & satt å dryga med Jonas och la skumtomtar,chokladpudding å shit i hans julmust med Elias,Albert & nån till som jag inte minns vad han hette. Längesen jag garva så mycket!
& ett extra plus med kvällen var att jag fick ett sms för enstund sen som jag kommer somna riktigt gott på inatt.
Precis klivit ur en kokhet skön dusch och ska lyssna på lite musik å ringa upp Robin igen!
Hoppas eran kväll har varit lika bra :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback