I FORSA

Sitter hos Antonia å pratar lite med hennes Pappa och har en fet cola brevid mig. Helt amazing!
Mår riktigt bra idag efter gårdagens plugg. Skönt med ledighet idag och ha pluggandet klart.
Skola imorgon & faktiskt är jag taggad, går bara till lunch på veckorna men denna vecka som är den sista har jag bestämt mig för att jobba extra och stanna på matte lektionen till kl 1 för att göra Henke lite extra stolt.
Den här veckan kommer nästan bara innehålla massa plugg på kvällarna & det är ju alltid bra, men imorgon eftermiddag sticker jag till Delsbo å umgås med dom bästa & finaste Emmelie och blir där till strax efter nie. King!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback