JULAFTON

Haft en jättemysig för & eftermiddag tillsammans med släkten, min familj å Patrik.
Nu sitter vi och väntar på Julmaten och kollar på Kan du vissla Johanna!
Efter julkäket ska jag tomta hos mina kusiner å sen dra hem och öppna julklapparna som finns här hemma.
Trotts att det inte finns julkänslor det här året så är det alltid mys med sånna här dagar som bara är en gång om år.
Taggar som fan inför nästa vecka då det är nyår då jag å brudarna ska ösa oss ur 2012 och festa med massa bra folk satt det ser jag fram emot väldigt mycket.
Ikväll blire spel, onyttigheter å skoj med släkt och kusiner, bra julafton! :*
Har på mig mina silverglittriga leggings idag okså, tyckte det var på tiden att inviga dom.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback