MYSER

Sitter hemma helt ensam med tända ljus, en cola i ena handen och hänt extra tidning i andra. Ska sätta mig å läsa lite å efter det sätta igång ett Beck avsnitt och bara mysa tills mamma kommer hem.
Ikväll har jag Familjekväll och grannen kommer ner, näst sista onsdagen nu eftersom det bara är 2 avsnitt kvar av Bonde söker fru, trist!
Iallafall så stack jag till stan ensväng i eftermiddag, tog en käk på Hoppes med Adam, Martin, Jesper, Daniel, Amanda, Agnes å Henke. Satt å snacka ett bra tag eftersom det är så otroligt kallt ute, tog bussen hem halv 3 och eftersom jag somnade halv fem imorse hoppas jag på att somna en aning tidigare ikväll.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback