ON MY WAY

Älskar dagens väder, blev en tidig morgon okså och det är ju alltid uppskattat.
Har suttit och pratat lite med Storebror som kom hem igårkväll och blir kvar till 5 Januari då han fyller hela 23 år.
Två dagar kvar till Julafton och ikväll har jag å Antonia bestämt oss för att vara här hemma å mysa, baka pepparkakor, dricka julmust och lyssna på enbart julmusik och bara ha det bra. Hur soft som helst!
Bestämde mig för att gå utan hårförlängningen idag och platta igenom mitt hår vilket inte har hänt på ett bratag sen jag klippte av en heldel av det. Skönt!
Nu ska jag strax ta Stadslinjen till Stan å ta mig en runda där innan vi sätter igång med julmyset.
Är på bra humör idag och det känns hur toppen som helst. 
Skriver mer sen, ciao :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback