SÅ OTROLIGT BRA

God kväll!
Precis kommit till Miriam efter att ha varit i Delsbo med Antonia hela kvällen och varit med stjärnorna, spelat Wii, byggt pärlplattor å bara myst.
Skönt att det är helg snart och att det är sista veckan i skolan till veckan innan det långa underbara lovet med en massa skoj å nya upplevelser. Är såhimla taggad så att det är sjukt!!!
I helgen blire lugnt för min del, ska sova hos Antonia imorgon å vara barnvakt till hennes syskon, ta ensväng till Delsbo å sen bara mysa och ta det lugnt.
Aja, nu ska jag vara lite social med Miriam innan jag beger mig hemåt och knäpper igång nån film innan jag lägger mig å försöker sova!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback