JULAVSLUTNING

Nu äntligen är det lov och det kommer jag utnyttja på det sättet jag beskrev det på bilden nedan.
Har varit en jättemys skoldag, kom vid nie. Hängde runt lite med Angelica innan jag drog på Matte lektionen, fick inte så mycket gjort merän ett papper för gud vad trött jag var.
Liten kortis rast där i mellan innan det var dags och dra på Engelskan, soft lektion faktiskt. Fick lyssna på olika jullåtar och fylla i ett papper bara!
Efter lunchen var det Julkonsert i Aulan kl 1 som ES12B bjöd oss på, sjukt bra på att sjunga var dom.
Går egentligen imorgon okså men eftersom jag ska på begravning på förmiddagen så har jag tagit ledigt!
Skriver mer sen mina vänner :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback