VI LEVER TVÅ HELT OLIKA LIV NU

Hej!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering på sistone men har fullt upp & vet ibland inte riktigt vad jag ska skriva, har rensat lite inlägg okså som ni kanske ser.
Iallafall så hade jag möte igår på skolan, gick bra trotts att jag blev fett irriterad men sånt hör till. Går helvecka nu, även fredagar & går bara till lunch sen får jag sluta och hur skönt är inte det?
Hela dagen gick åt att snacka med tjejerna idag så missade engelska lektionen. Får göra bra ifrån mig nästa gång istället!
Ikväll har jag hunnit sova nästan två timmar, la mig vid halv sex och total slockna till mamma kom å sa att vi skulle upp till grannen.
Sitter på våran sista familjekväll på onsdagarna nu eftersom bonde söker fru sänder sitt sista avsnitt idag.
Imorgon blir jag hemma från skolan som det ser ut, fryser å känner att jag måste få sova ut riktigt ordentligt & istället tar jag en städ dag imorgon & lagar mat till mig å Antonia tills hon kommer till mig efter att hon slutar. Sen mina vänner kör vi på en liten standard å nämnligen åker till Delsbo.
Aja, nu ska jag fortsätta kvällen å njuta av det goda innan jag slår en signal till Robin som det känns som jag inte haft tid å prata med på hundra år.
Ska bättra mig på inläggen, hörs :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback