DET ÄR ALLTID BRA ATT HA I BAKTANKEN VILKA SOM ÄR ENS ÄKTA VÄNNER OCH INTE

Söndag och jag vaknade vid halv två och sen strax efter två kom Antonia till mig, vi käkade och drog ner på stan och mötte Amanda,Hanna och lite fler folk. Snackade och färgade håret på Henke å Sebbe rosa, kaos men grymt cool färg.
Har precis kommit hem och ska lägga mig i badet och tvätta håret och sen mysa framför Solsidan med Mami med massa gotta. Därefter tar jag cykeln ända till Kristineberg och drar till Lollo ensväng å snackar lite med henne och sen kanske jag hinner träffa enannan god vän innan jag beger mig hemåt.
Skola imorgon och jag är sjukt taggad för den här veckan ska de pluggas, tänkte göra min mentor lite glad och sköta mig efter det nya schemat som jag har fått och i tanke på att studiebidraget kommer i veckan.
Blir tyvärr inlägg utan bilder för har ingen att lägga ut. Hörs :*
Trackback