DITT UNDERBARA LEENDE SOM DU GAV MIG LEVER JAG PÅ DET HÄR LOVET

Haft en riktigt bra skoldag, skrattat som en galning på matten med Josefine och varit på bra humör. Hade ett litet möte med min mentor, kuratorn å studievägledaren. Gick superbra, fick massa beröm att dom alla märkt framgång osv. Känns så sjukt jävla bra och det finns inga ord på hur stolt jag är över mig själv att det äntligen går bra i skolan. Inte nog med det, fick ett underbart leende av en person som för mig är väldigt speciell så att de leendet lever jag på det här lovet.
Imorgon är jag ledig, ska iväg till frisören och klippa av håret kl 3. Sen blire snabba ryck till tågstationen och ta kvart i fyra tåget till Gävle till Melissa och Robin. Förhoppningsvis hänger Amanda okså med å blir kvar till lördag, skönt att komma ifrån Hudik lite.
Efter skolan tog jag med mig matte,engelskan och svenskan som jag ska plugga endel av nu på lovet. Drog ner på stan, fixade lite och drog en käk medans jag inväntade Antonia. Nu är vi hemma hos mig och ska laga lite mat till henne innan vi drar ner på stan till tjejkvällen.
Senare ikväll drar jag till farmor och håller henne sällskap medans jag ska kolla på lyxfällan, sen blire ta de lugnt och försöka somna i tid ikväll.
Ha det bra :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback