NICKI MINAJ - WHIP IT

Halloj!
Satan i gatan vilken seg lördag, ont i huve och helt trött i kroppen sen gårkvällen.
Vaknade redan halv 10, käkade snabb frukost och tog stadslinjen ner till Stan och vidare mot Forsa.
Drog in till stan igen vid två och tog en käk på Hoppes med Amanda,Robin,Antonia å Felicia, mums!
Tog bussen hem vid fyra och sen dess har jag bara tagit det lugnt, pratat med Robin i 1,5 timme och har planer på att dra till kusinerna ensväng och se vad dom gör ikväll. Har lägenheten för mig själv inatt eftersom Mami är borta med jobbet i Sundsvall, känns astomt och känner inte att det är rätta läget för mig att va ensam justnu.
Veckan som kommer äre äntligen sista skolveckan innan det är Höstlov, såhimla skönt och jag har bestämt att sätta ner foten och gå på alla mina lektioner som står på schemat från och med Måndag, verkligen kämpa på sista veckan innan en och en halv veckas ledighet. Blir nog förmodligen Gävle på Fredag efter klipptiden och sen bli kvar där tills dagen efter å drälla runt på stan å köpa mig en ny jacka osv.
Aja, ha en fortsatt bra kväll allhopa så hörs vi :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback