HÄRLIG SÖNDAG

Precis inkommen efter en Cykeltur till Ica i höstvädret, sjukt skönt och att göra saker själv i friska luften är hur underbart som helst ibland och kände direkt hur mycket jag behövde den där tiden.
Nu ska jag plocka ihop lite här hemma i väntan på att Antonia ska komma. Sen drar vi igång lite mat innan vi sticker vidare ner mot stan.
Försöker samla energi och tagg till den kommande Skolveckan som börjar imorgon.
Längtar sjukt mycket till helgen, G fest och det betyder att det blir ös om på nytt med lite bra personer vilket var senast på marknan så de ser jag fram emot till hundra procent!
Ikväll är det andra avsnittet av Solsidan säsong 3 satt så blire chips å dip tillsammans med bästa Mami, därefter kommer Lars hit och håller mig sällskap enstund. Ciao :*


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback