LEKTION

Sitter på engelska lektionen med Josefine. Precis jobbat klart ett kapitel och ska börja på ett annat, sov över imorse så missade tyvärr bilden vilket är min favorit lektion. Som tur är så är den imorgonbitti okså så får jobba lite extra där då. Iallafall så pratade jag med min mentor igår och eftersom han tror på mig nu att detta kommer gå som de ska med lektionerna osv så får jag behålla mitt studiebidrag, känns så jävulst bra!!
Efter skolan ska jag träffa Antonia ensväng och Hanna, sen ikväll har jag familjekväll eftersom det är Onsdag.
Alltid lika uppskattat!
Hörs mer sen, ska plugga vidare nu innan vi går på lunch. Have a good day bitches! :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback