LÖRDAGKVÄLL

Halloj!
Vaknade brevid Antonia vid halv ett tiden i ungefär, gick upp och käkade frulle och gjorde oss klar och gick ut och träffade Billy. Va med på nå tipspromenad vid Lokalen och bara tog det lugnt,
Senare drog jag å Billy hem till mig och kikade på en film, Cockpit såklart. Tröttnar aldrig, sjukt bra den är!!
Mot kvällskvisten då klockan blev runt halv sju så stack jag å Antonia ner mot stan ensväng och umgicks med några, åkte hem rätt tidigt och ringde hit Billy och drog vidare för att träffa Jocke.
Allihopa drog till mina Kusiner, körde några vändor Vändtia och bara pratade om allt och ingenting.
Nu håller jag på å donar med datorn och filmöverföring med Jocke och ska strax dra tillbaka till Kusinerna och hämta Billy och bränna ner filmen sen får vi se vad vi hittar på.
Soft lördag i tanke på det gråa och blåsiga vädret, merän så har jag inte att komma med justnu.
Ciao :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback