SLUTA TRO ATT DU ÄR SÅ PERFEKT & SÅ MYCKET BÄTTRE EN ALLA ANDRA, BITCH.

Hallå igen!
Har precis kommit hem ifrån ensväng hos Farfar med Farmor å Faster. Satt å diskutera lite saker och bara tog det lugnt, riktigt trevligt faktiskt.
Var på stan tidigare idag med Emmelie,Sofie,Antonia,Felicia,Amanda & Robin. Käkade på Hoppes och gick runt i stan, kallt vare.
Nu ska jag hoppa in i duschen i väntan på att grannen kommer ner för idag är det Onsdag och det betyder att jag har Familjekväll. Äntligen är hela familjen med eftersom Storebror okså är hemma.
Vi ska äta ost,kex å annat gott, supermys!!
Senare drar jag å Fredrik vidare till Kusinerna och håller dom sällskap ettag.
Igårkväll var jag iallafall med Felix, gick runt lite överallt å prata om allt möjligt. Kom hem då klockan var strax före tolv nångång. Riktigt grym du! ♥
Aja, nu ska jag göra det jag ska, hörs mer senare :*

Trackback