STÄDAT RUMMET

Hallå där!
Kom hem från Stan för ungefär en timme sen och har hunnit städat igenom rummet igen.
Plockat upp alla kläder och sorterat tvätten och vikt resten och hängt in i garderoben och dammsugat satt nu är det fräsct igen, känns skönt. Satt nu har jag tänt lite ljus och sitter å kikar runt lite på datorn medans jag väntar in Antonia som ska komma och hjälpa mig att slinga håret. Blir lite blonda slingor i luggen ba!
Tillbringade eftermiddagen med Malin efter skolan, vi drog till Igge ensväng, drog en käk och sen drog vi på stan igen och träffade lite folk.
Tillsist var jag med Agnes, pratade om en heldel och bara tog det lugnt till min sjuss kom och hennes buss gick.
När Antonia drar hem blire mysig hemmakväll för min del, ett varmt bad och sen film med tända ljus, chips å cola.
Hörs häj :*

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback