TISDAG

Hallådär!
Blev en hemmadag idag från plugget för min å Antonias del, vi sov till 10 då vi blev väckt av Hanna som knacka,sparka och plinga på dörren i säkert tio minuter innan vi vaknade och fattade vad som stog på ;-)
vi gjorde oss ordning, käkade frukost alla 3 och tog stadslinjen ner på Stan. Körde osminkat idag för var helt orkeslös!
Tog en käk på Hoppes när vi kom ner, gick runt lite och fick med mig en ny Fizzy parfym och ett guldigt partylinne från KappAhl hem, riktigt nöjd!
Tog bussen hem vid 6 tiden och hämtade cykeln och stack direkt till Miriam, käkade god mat tillsammans med henne å hennes Mamma med tända ljus osv. Riktigt mysigt faktiskt!
Därefter tog vi cyklarna till Ica och köpte oss en varsin dricka och nu har jag precis kommit hem och ska hoppa i ett långt superskönt bad, tvätta håret och så innan jag kryper till kojs med lite onyttigheter.
Onsdag imorgon och det betyder att jag har familjekväll, men innan blire stan ensväng och sen hälsa på Mormor.
Ha det bra sålånge å sorry för dålig bilduppdatering! :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback