VINTERTID

Körde på en riktig mysmorgon, tände ljus,mös i min onepiece, åt lyxfrukost, satt ute på balkongen i snövädret med ett glas julmust och lyssna på lite julmusik. Alltid lika uppskattat att vara ensam hemma!
Om enstund ska jag göra mig klar å vänta på att mamma ska sluta så hon kan sjussa mig till stan. Ska umgås med Robin å Angelica.
Senare i eftermiddag ska jag träffa Elise och hennes kille som är här från Piteå, hundra år sen jag träffade henne nu känns det som. Blir donkenhäng för våran del iallafall.
Senare ikväll åker jag till forsa å sover hos Antonia å kör på en pluggkväll, dricker varm oboy och bara tar det lugnt. Såklart blir det promenader i vintervädret på det. Hur mysigt som helst!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback