-

Ibland måste man vara ego mot sig själv för att klara av livets utmaningar och motgångar. Det är alltid bra att finnas där för andra och stödja och ge tips, men det värsta som kan hända är när man glömmer bort att tänka på sig själv totalt. Förstår inte varför jag alltid är så sjukt stressad och "städar upp" efter andra helatiden och aldrig får chansen att tänka på mig själv. Den senaste tiden har jag mått bra, och jag har dom bästa vännerna vid min sida. Kunde inte ha önskat mig bättre. Men ibland sjunker man och tårarna kommer utan att man ens vet varför. Blir som för mycket ibland, mycket att tänka på och ta tag i osv. Nu när jag kom hem och la mig kände ja hur jag bara vela lägga mig och bara gråta helt utan anledning. Blivit alldeles för lite ensamtid att bara få vara i sin egna lilla värld och bara tänka på allt och ingenting. Ska bli riktigt skönt att komma igång med träningen påriktigt till veckan okså, boka in mig på pass osv.
Min bästa medicin justnu känner jag är sömn vilket det har blivit alldeles för lite av dom senaste dagarna.
Hoppas ni mår bra och glöm definitivt inte att tänka på er själva ibland för att slippa trilla in i onda cirklar och komplicerade "bubblor" som man sen får svårt att ta sig ur. Puss!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback