2013-04-30

Blir ett stressigt snabbt inlägg. Kom precis hem från Stan, träffat Erik enstund och sen sprungit runt och letat ett par solglasögon och som tur var så hittade jag ett par. Stack iväg och käkade med Robin, träffade på Natta och Lollo och stog å prata enstund innan Natta gjorde mig sällskap på bussen hem.
Nu ska jag ta en snabbdusch och sen tar jag halv 6 bussen till Forsa och taggar inför Festligheter hela kvällen lång. Hoppas på en riktigt bra kväll med grymt folk!
Lovade ju okså att jag skulle lägga upp en tydligare bild på min avslutningsklänning, fick bli en snabb en men den får duga heltenkelt. Uppdaterar mer sen eller imorgon, puss! :-)

 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback