"KÄNSLAN ATT INTE BRY SIG. DET SOM EN GÅNG VAR SOM VIKTIGAST FÖR MIG, ÄR INTE VIKTIGT ALLS LÄNGRE."

På särskilt måndagar är man trött och seg så jag bestämde mig för en hemma kväll hemma och bara mysa för mig själv och vara i min egna lilla värld. 
Har varit på jätte bra humör idag vilket har känts hur skönt som helst, hoppas på en tidig kväll efter att jag somnade sjukt sent inatt och inte kom upp förens klockan var strax före 8 imorse. Blev järnet till skolan och en massa stress och det är de värsta sättet att starta en morgon på tycker jag.
Aja, nu tänkte jag se några avsnitt av Solsidan, mysa på, tända lite ljus och lyssna på lite musik.
Puss :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback