LOVELY FRIDAY

Solen strålar och jag ör på jätte bra humör idag. Var uppe med tuppen redan strax efter sju imorse.
Har hunnit hållt Farmor sällskap i ungefär en timme, tagit en moppetur på Ica och köpt frukt och bara myst ute i solen heltenkelt. Om ettag sticker jag ner på stan och umgås med Amanda och Antonia, drar en käk någonstans osv. Har heller inte varit i Delsbo på hela veckan för det har varit så otroligt mycket. Det som står i fokus för mig först och främst justnu är träningen och körkortet så det går i första hand. Men idag tar jag mig i kragen och drar dit lite senare i eftermiddag och spenderar hela kvällen där tillsammans med mina stjärnor. Toppen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback