MITT MÅL I LIVET ÄR ATT FÅ DIG ATT MÅ BRA

Förlåt för jätte sen bloggning men har inte fått tid över idag till att blogga. Åkte till skolan med kvart i nie bussen från Stan och blev kvar till strax efter elva. Tog bussen ner mot Stan tillsammans med Lovisa och sen mötte upp Antonia och tog en käk på Hoppes och satt och prata. Var tvungen att stanna till klockan blev fyra eftersom vi skulle kirra lite tills morgondagen. Kom hem då klockan var lite efter halv fem, satt vid tv:n enstund med Mamma innan jag drog ner på Stan igen och umgicks med Erik. 
Nu ikväll från då klockan var runt halv nie så har jag myst hos familjen Söderberg, kom hem därifrån för bara en halvtimme sen ungefär. Direkt då jag kom hem tände jag massa ljus ute på balkongen och satt och lyssna på lite musik och var i min egna lilla värld, superskönt.
Imorgon är det inte bara sista april utan även en av mina finaste vänners födelsedag, nämnligen Robins. Blir Festligheter med massa bra och lite okänt folk. 
Har bestämt för att stanna hemma från skolan imorgon, dels för att jag har sån mensvärk och för att hinna fixa och dona lite innan jag ska iväg på eftermiddagen. Måste hinna ner på stan imorgon förmiddag och kika om Studiebidraget har rullat in på kontot och då har jag lite som jag ska köpa okså. Tänkte knäppa en tydligare bild på min avslutningsklänning okså så att ni får se lite närmare på den. Nu ska jag lägga mig och spela lite innan jag sover, hoppas ni får en riktigt bra morgondag allihopa och festa lugnt! Puss :-)
Trackback