BRA VÄNNER ÄR SOM STJÄRNOR. DOM SYNS INTE JÄMT, MEN MAN VET ATT DOM ALLTID FINNS DÄR.

Hallå och god eftermiddag på er!
Kom hem ifrån skolan då klockan var runt halv ett, träffade Märta å Ida ensväng på Stan innan jag åkte hemåt.
Är full laddad med energi och har en heldel som står i fokus framåt. Imorgon kör jag igång med mitt Körkort och senare i eftermiddag då Pappa har slutat så drar vi till Hudikgym och fixar ett årskort till mig. Ska börja träna som en idiot och kämpa som saten med Körkortet så att det blir klart såfort som möjligt.
Ännu senare tar jag iallafall moppen till Forsa. Men innan ska jag laga mat å träffa Miriam ensväng osv.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback