ALLA HAR VÄL FALLIT NÅNGÅNG I TRANS, FÅTT KÄNNA DENNA VIBEN AV SANN ROMANS.

Halloj, haft en helt otroligt bra dag och jag är såhimla glad så att det pirrar riktigt ordentligt i magen. Åh, helt underbart!
Har spenderat min eftermiddag med världens underbaraste människa, myst och bara haft det bäst.
Mot kvällskvisten stack jag ner på stan och mötte upp Antonia och gick med henne enstund på tjejkvällen. Fick med mig en långärmad tröja och ett halsband bara för ynka 75kr sammanlagt. Inte sådär jättenöjd men funkar väl, så dåligt med långärmade tröjor som jag trivs i satt. Aja, imorgon är det Fredag och det betyder att det är helg och snart slut på den här veckan okså. Gud så fort allting går, det stora pluset i det hela är ju att det närmar sig sommar och sommarlov bara mer och mer å alla dom där upplevelserna man kommer att få uppleva i sommar. Åh, längtar så sjukt mycket!!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback