TRÄNING

Kom precis hem från en timmes träning på gymmet, ord kan inte beskriva hur skönt det var och kände mig såhimla motiverad. Nästa vecka kommer jag börja boka in mig på combat pass osv tillsammans med Angelica och köra järnet. Aja, nu blir det lite hemma träning på småplocken som finns här innan jag tar moppen ensväng till Forsa och kirrar lite mojs till Amanda.
Lite senare tänkte jag dra på Ica och köpa mig lite frukt och så, sen in ensväng och säga hej till Mormor.
Avslutar den här dagen med en promenad tillsammans med min Kusin och pratar med henne eftersom hon inte mår speciellt bra justnu. Ännu en riktigt bra dag, härligt!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback