"I'M READY TO ACCEPT YOUR MISTAKE."

Haft en både bra och dålig dag. Var på riktigt dåligt humör ettag för att inte KIK funkade och att alla konversationer där automatiskt försvann osv. Min eftermiddag/kväll har jag iallafall spenderat i Delsbo. Tagit det lugnt och bara umgåtts med bra personer. Träffade på en person idag som det vart riktigt upp-och-ner vänt med, men som värmde mig riktigt i hjärtat då jag såg. 
Imorgon är det Fredag och det betyder att det är helg och att man äntligen får sova ut igen. Ska på skolan först och direkt efter det så ska jag på Begravning i Frigge. Pappa har även ställt igång min moppe nu så att imorgon blir det till att inviga årets första moppe tur. På Tisdag ska jag gå på handledarutbildning med mina päron och har sökt körkortstillståndet så från och med då kommer jag kunna övningsköra i trafiken, nu blire kämpa som tusan så körkortet kommer till rätta händer såfort som möjligt. 
Nu blire en fet dusch innan jag lägger mig och lyssnar på lite musik och försöker sova, puss! :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback