VÅRNYTT

Lovade ju att jag skulle slänga in ett inlägg när jag kom hem på ett foto av mitt nya linne som jag köpte idag. Ber om ursäkt för grymt dålig bild och kvalitén på bilden, men var tvungen att ta den via mobilen.
På bussen hem fick jag även sällskap av en riktigt saknad vän. Diana hoppade nämnligen på i Forsa efter att ha varit hos Antonia. Hann med å prata om en heldel och fick oss ett gott skratt av en tant som satt vid sätet framför som vägrade hålla munnen stängd. Hihi, nu blire till att tända lite ljus, äta upp det sista av morötterna och dippen som blev kvar sen igår. Sen avslutar jag den här dagen med att prata några ord med Robin innan jag hoppar till sängs. Bra Torsdag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback