1 DECEMBER 2013


Det är sjukt hur fort allt går. Vi har redan lämnat November och sprungit in i December månad. Det är nu första advent och vi hinner nog knappt andas så är det lucia,julafton & nyår. Jag har precis för bara någon dag sen fått reda på att jag ska få en av mina julklappar tidigare och det blir den 20onde för då har Mami bokat ny tid till mig på Delightful så jag ska få sätta i nytt Extension, så himla glad för det för de var faktiskt det första som stog på min önskelista. Efter att de har gjorts nu för andra gången så har Mami lagt ut 7000 jävla spänn för de att se bra ut i håret är så pass viktigt för lilla mig. Anledningen till att jag ska sätta i nytt är för att det jag har haft i sen 2,5 månader tillbaka snart är så slitet och vill ha nytt och fräscht till jul och nyår, bortskämd som jag är. Hihi!
Sen vill jag be om ursäkt ännu en gång för dålig uppdatering. Lovar att uppdatera så mycket jag bara kan till veckan, puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback