7 DECEMBER


Hej! Ikväll var det födelsedagsfirande för Julia här hemma med mina favoritbrudar. Hade faktiskt en skaplig kväll förutom att jag börja må väldigt taskigt mot slutet och bara kände hur ögonen vela slockna. Det här med alkohol och festandet känner jag att det inte är min grej längre. Både jag och Louise är alltid otaggad och vill för det mesta bara köra på lugna helger nu mera, är nog för att vi hade våran period och festade å drog på krogrundor i nästan 25 helger i sträck. Kapade krogen ikväll för att jag var så sjukt slut,trött och som sagt inte mådde så bra. Avslutade kvällen med lite prat med kusinvitamin och nu känner jag att ja kommer somna när som helst. Ser så otroligt mycket fram emot morgondagen för då kommer min gopojke och kör en sleepover här och sen på Tisdag har vi redan varit tillsammans i en månad som vi självklart kommer fira med god mat och en massa mys. Knappt nå bilder från den här kvällen heller, ledsen för det. Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback