MITT 2013

Hej 2013, jag vill tacka dig och alla andra för ett riktigt toppen år. Jag har mått ofattbart bra i vissa stunder och vissa inte. Har aldrig festat och haft så kul under tidigare år som jag har haft under detta. Om jag får jämföra det här året med dom andra så är de här det lugnt bästa hitills. Har fått varit med om så fruktansvärt mycket och fått upplevt saker som jag aldrig tidigare under åren har fått upplevt. I början av året kom jag över min största sorg som jag gick igenom i mitt liv som började att pågå redan i slutet av 2009, en sorg som tog mig 4 år att gå vidare ifrån och lägga åt sidan. Jag har fått upplevt riktigt kärlek och träffat så himla mycket nytt folk som idag har stor betydelse i mitt liv. Jag har växt som person och känner mig så mycket starkare en innan vilket känns otroligt skönt. Jag tänker ösa mig ur det här året nu på bästa sätt och ha så kul som det bara går för snart är det dags att lägga alla bekymmer från det här året åt sidan och välkomna de nya året 2014 med en massa nya spännande upplevelser och skoj. Hoppas ni okså är väldigt nöjda över det här året som har varit och glöm inte att fortsätta ta vara på alla bra stunder ni får spendera tillsammans med personer som verkligen har en plats i erat hjärta och som ni vet att ni inte skulle klara av att leva utan. Puss & gott nytt år alla läsare!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback