STRESSAD

Imorgon är det Nyårsafton och jag är skit stressad över allting fast jag egentligen inte vet varför. Idag ska jag försöka hinna fixa naglarna men grejen är att jag är så sjukt seg idag så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Blir ett varmt bad, en massa serier och ta det lugnt hela dagen/kvällen idag som det ser ut om jag inte sticker iväg ensväng till Carro i mellan. 
Imorse åkte iallafall Peter tillbaka hem till sina föräldrar ute i Skogen efter en hel vecka tillsammans med mig. Känns redan tomt utan min go pojke här å kommer bli jobbigt att fira Nyår på olika håll. Får trösta mig i mina bästa brudars sällskap och ha en riktigt galen kväll. Blir till att ösa oss ur 2013 med rätta takter. TAGGAD!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback