NYÅRS TIPS


Har redan för över en månad sen kikat och funderat på vad jag ska ha för sorts klänning på Nyårsafton? Jag passade på och gick in på en väldigt bra sida som heter Polyvore där jag gjorde mitt egna collage på snygga nyårsoutfits och make up. Jag har ännu inte bestämt mig för någon speciell klänning men är väldigt sugen på den första svarta som ni ser i mitt collage. Tänkte iallafall att jag skulle kirra det såfort som möjligt så jag kan andas ut och vet vad jag ska ha på mig.
Har ni inte heller riktigt bestämt er för hur ni ska vara klädda eller hur ni ska skugga er? sök på internet, finns sjukt mycket bra sidor som har skit snygga klänningar å bra produkter,fina nagelack, ögonskuggor osv.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback