SENASTE

Förlåt för dålig uppdatering dom senaste dagarna. Har heltenkelt inte haft tid och inte heller så mycket att dela med mig utav. Iallafall, I lördags var jag och Louise ut och Emma som vi inte har träffat på väldigt länge nu följde okså med. Jag hade faktiskt väldigt trevligt och träffade en massa saknat folk. I Söndags (igår) så tog jag ut mina Extensions eftersom jag ska till frissan och sätta i nytt redan nu på Fredag så för tillfället är jag väldigt korthårig vilket känns både skönt och väldigt ovant. 
Idag har jag varit på stan ensväng med Mami och kikat lite smått efter nyårskläder vilket har varit väldigt svårt att hitta i år. Har ännu inte hittat något men på Fredag tänker jag kolla plagg efter plagg i butikerna och hitta något som jag trivs med annars får jag kika ÄNNU mer på internet. Aja, kom hem för ungefär en timme sen och nu har jag bara hunnit ätit lite kvällsgott och ska sätta igång med lite packning innan jag tar buss 53 till Ljusdal å kör en sleepover hos min gopojke inatt. Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback