SPONTAN GÅRKVÄLL

Både jag och Peter var helt sopslut igår och orkade inte göra inprincip nånting alls. På eftermiddagen åkte han för att träffa några av sina polare medans jag hade lite ensam tid och myste för mig själv i ett varmt skumbad med tända ljus och kikade på lite serier. Vid halv nio igår kväll fick vi för oss att vi skulle hänga på hans kompisar på Festligheter och så blev det, vi var några här först innan vi drog vidare. Fick med mig Louise okså och vi gjorde kvällen så trevlig som vi bara kunde och faktiskt så är jag nöjd.
Aja, nu håller jag på förfullt med att göra i ordning mat och ska precis väcka pojken som fortfarande sover. Är lite småstressad eftersom vi ska hinna duscha, plocka ihop och göra oss i ordning till kl 6 då Julia och Sara å förmodligen Emma & Louise dyker upp för ikväll blir det en omgång till och en massa dans å kaos på Hogges dansgolv. Ciao!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback