ALLA HJÄRTANS DAG

Vaknade av att detta låg på köksbordet. En gullig alla hjärtans dag present av Mami.
Gjorde i ordning lyxlunch innan jag gjorde mig klar. Drog på stationen och mötte Jonas och tog bussen till Delsbo, fick även sällskap av Adde. Längesen man träffade honom så det var riktigt trevligt faktiskt.
Nu sitter jag på vägen hem och tänker mysa till det lite extra då jag kommer hem som ett avslut för den här dagen.
Imorgon äre fredag igen och helgen för mig blir väldigt lugn, Storebror
Kommer hem å hälsar på han okså och pappa kommer hem på
Lördag som varit borta i utlandet sen 5 veckor tillbaka.
Uppdaterar mer om enstund. Hoppas ni haft en mysig dag allihopa! :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback