FREDAG & HELG


Hallå!
Dålig uppdatering jag vet men nu när det är helg lovar jag att det bli ändring på det.
Tvekade imorse om jag skulle dra till skolan eller inte men gav mig fan på det hur trött jag en var eftersom jag somnade vid 5 imorse.
Drog dit helt opluggad och skulle sätta igång med Svenska nationella del 2, gav upp efter bara 5 minuter och bestämde mig för att gå ut och hämta mig lite, fick världens kick och gick tillbaka och skrev det som kom och gjorde mitt bästa. Vet inte hur det kommer gå betygsmässigt men får väl se, huvudsaken är att man gör sitt bästa tycker jag. Sen kan man inte göra något merän så!
Stack till Louise enstund efter skolan, vi satt och pratade om allt och ingenting, gosade lite med lillvoffsingen å så.
Nu ska jag ställa mig å laga mat och därefter diska innan jag ringer Wille och pratar ihop oss om morgondagen.
Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt så har bestämt att ta bussen till Delsbo på kvällskvisten och spendera min kväll där. Studiedag på måndag, härligt!!
Puss :-)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback