MÅNDAG

Igår kväll var jag och Angelica på gymmet och tränade som två as och idag har jag träningsvärk i både mage och muskler.
Har inte varit hemma något idag så har inte alls haft tid att blogga!
Kvart över elva tog jag och Angelica bussen ner till Stan från skolan, mötte Peah,Bea,Amanda,Agnes & Kim och bestämde oss för att ta en käk. Gick runt lite på stan innan Julia okså kom ner. Blev lite smycken eftersom det var rea på ur&penn, riktigt nöjd.
Iallafall så har jag,Lollo,Angelica & Julia spikat in Lördag och planerat inför Festligheter, hur bra? grymt bra.
Även att jag och Mami precis har beställt den där skinnjackan jag la i collaget i inlägget nedan men som kommer om typ 3 veckor men endå, fetnöööjd!
Kapar gymmet ikväll och istället äter god mat och myser på lite med Mami innan jag sticker iväg och umgås med Miriam å Maja. Puss :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback