NYTT PARTY LINNE

Tyckte det var på tiden att slänga in ett inlägg och nu när jag en gång för alla sitter vid datorn okså.
Har skaffat mig ett nytt party linne som legat i mammas garderob och skräpat ett bra tag och passade mig perfekt så på Lördag så tänkte jag att jag skulle inviga det.
Somnade skit sent inatt för att jag låg och spelade, skrev på KIK å sms. Det gjorde så att jag inte kom upp imorse och missade Nationella, så jävla typsikt mig. Menmen, får göra det enannan dag istället och tagga till nästa på Fredag som vi ska ha. Segt!
Aja, nu mot kvällskvisten stack jag å Angelica till gymmet, tränade inte lika hårt som andra gångerna eftersom båda har otroligt ont.
Nu ska jag käka och ta ensväng till Farmor och hålla henne sällskap!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback