WE ALL KNOW HOW YOU WORKS

Haft en jätte mysig dag och bra start på veckan.
Känns på engång att det är ny vecka för fy satan vilket humör jag har varit på i helgen och fattade tillslut att jag varit sur/arg och nere helt i onödan utan anledning egentligen. Surt!
Aja, sov över idag och höll på att missa bussen då jag skulle iväg okså, hann inte ens äta.
Iallafall så gick jag direkt till engelskan och det gick hur bra som helst så gick därifrån med ett leende på läpparna och andades ut riktigt ordentligt.
Efter skolan gick jag å Agnes till Louise ensväng innan vi drog ner på stan och umgicks med Hanna och Antonia. Tog en kopp kaffe på 24an eftersom Amanda har praktik där, satt och pratade och tog det lugnt heltenkelt.
Kom hem för ungefär en timme sen och har hunnit värmt upp mig med ett kokhett bad, nu väntar jag på att Mamma ska komma hem så jag kan få lite pengar. Sen drar jag å Miriam på ica och ännu senare sticker jag å Mami upp till grannen och är där enstund ikväll.
Bra måndag!

Trackback