9 JANUARI

Haft en superbra kväll med brudarna, myst framför tv:n med popcorn å iskall cola och bara degat. Behövligt vid vissa tillfällen faktiskt.
Imorgon är det dags för skola och därefter har jag planer på att dra till Delsbo och spendera kvällen där men utan Emmelie som ska iväg vilket suger stenhårt. 
Aja, när man har en blogg som man skriver ut saker på så tycker jag förståss man kan välja orden väl och försöka ge folk bra intryck på en istället för att sitta och klanka ner på andra med ord som kan såra en människa riktigt stark, man får ju inte direkt bättre uppfattning av personer som sitter och skriver skit och sen tror att dom är bättre själv. Alla gör misstag här i livet men ingen är bättre en någonannan eller mer värd, alla har precis samma värde.
Vela bara på peka det, nu ska jag lägga mig och spela i nån timme innan jag försöker sova!
Puss :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback