DONAT LITE FÖR MIG SJÄLV

När jag kom hem från Farfar vid 10 tiden blev jag plötsligt helt rastlöst, längesen jag kände att jag verkligen har skit tråkigt vilket jag kände att jag hade då.
Bestämde mig för att ta ett bad medans jag hade hårinpackning i håret, smor in ansiktet med riktigt bra ansiktskräm och hävde hårolja i håret osv.
Efter den sköna avkopplingen satt jag igång i rummet och börja plocka och dona lite för mig själv, vek in kläderna i garderoben som låg på golvet å sängen, slängde massa skräp och sorterade tvätten så nu mår jag bra efter allt detta. Unnar mig med massa mys med tända ljus!
Nu blir det lugn musik medans jag väntar på att Robin ska ringa, sen ska jag försöka somna tidigare en klockan 6 på morgonen inatt.
Hörs mer imorgon, puss! :-)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback