FREDAG

Var på Friskis igår och körde ett 2 timmars gympass, gick sjukt bra och skönt och behövligt var det.
När jag kom hem tog jag en promenad och en fet dusch innan jag gick och la mig, somnade redan vid 10 igår kväll. Somnade väldigt gott efter allt slit.
Nu sitter jag på Engelska lektionen och kikar runt lite på fb innan jag pluggar vidare.
Hade matte lektion tidigare vilket gick superbra, fick jättemycket beröm och ska ta med mig matte boken och ett blad hem för snart är det nationella eftersom det är sista terminen innan sommarlovet.
Blir väldigt mycket plugg nu framåt för att nå fram till något bra och gå på sommarlov helt nöjd över det man har åstadkommit med.
Det här är min sista lektion för dagen, sen blire en käk på Donken innan jag drar vidare hemåt och packar och drar ner på Station, möter Lollo och tar 15:40 tåget till Gävle och kommer hem imorgon kväll igen.
Trevlig helg på er alla så uppdaterar jag lite senare igen, Björsken sitter brevid och hälsar så gott till er alla! :-D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback